Bikinikropp til sommern :)

England:)

Betatt av forumet
Hvert år tenker jeg at "i år skal jeg omsider klare å gå ned så mye at jeg kan være komfortabel til sommeren!" Men jeg har aldri klart det før da... Men da får jeg bare prøve enda mer i år! Er lei av å alltid gjemme meg vekk.
Jeg er en sånn som hater å trene, jogge, gå på treningsstudio. Jeg kommer aldri til å fortsette med trening med mindre jeg finner noe som jeg synes er gøy! Så nå må jeg finne på noe nytt.
Og jeg begynner i morgen. Da skal jeg i svømmebassenget. Nå er jeg håpløst dårlig til å svømme, og nettopp derfor har jeg holdt meg unna svømmehaller... Men man blir ikke bedre uten å prøve :) Og jeg tror at hvis jeg klarer å få mer dreisen på det, så kan jeg få litt dilla.
På søndag skal jeg ut med hest på skogstur. Dette har jeg drevet med i mange år, men det har blitt lite av det de siste årene. Nå får man jo ikke så mye trim av å dra ut på skrittetur da, men det er bedre enn å sitte hjemme i sofaen da :)
Noen som har forslag til morsomme treningsformer?
 
Du kan hvis du vil:)
Jeg har alltid hata å trene!! virkelig hata det altså!!
Men i 2011 fikk jeg for meg at jeg ville gjøre et lite forsøk likevel...ble hjemmetrening på meg da siden jeg ikke har mulighet til å dra på senter.. Starta med jillian(30 day shred)
De første ukene var helt forferdelig...men jeg holdt ut...Og fy søren for noen resultater jeg fikk!!! Og DET motiverte meg så mye at jeg ville fortsette...Og nå elsker jeg å trene! Selv om jeg sliter med å få vekta ned for tiden så fortsetter jeg likevel treninga...Har fått litt utstyr også nå, så da er det jo vedig kjekt:) prøver og å få gått masse turer:)
Husk; det er ikke mye som skal til før du ser resultater:)

Hvor mange kilo skal du ned?
Hvordan er kostholdet ditt?
 
Hvert år tenker jeg at "i år skal jeg omsider klare å gå ned så mye at jeg kan være komfortabel til sommeren!" Men jeg har aldri klart det før da... Men da får jeg bare prøve enda mer i år! Er lei av å alltid gjemme meg vekk.
Jeg er en sånn som hater å trene, jogge, gå på treningsstudio. Jeg kommer aldri til å fortsette med trening med mindre jeg finner noe som jeg synes er gøy! Så nå må jeg finne på noe nytt.
Og jeg begynner i morgen. Da skal jeg i svømmebassenget. Nå er jeg håpløst dårlig til å svømme, og nettopp derfor har jeg holdt meg unna svømmehaller... Men man blir ikke bedre uten å prøve :) Og jeg tror at hvis jeg klarer å få mer dreisen på det, så kan jeg få litt dilla.
På søndag skal jeg ut med hest på skogstur. Dette har jeg drevet med i mange år, men det har blitt lite av det de siste årene. Nå får man jo ikke så mye trim av å dra ut på skrittetur da, men det er bedre enn å sitte hjemme i sofaen da :)
Noen som har forslag til morsomme treningsformer?

Sniker litt... ;) Vil bare si at det krever mange kalorier for å holde seg flytende også :p Jo verre du er på å svømme/ holde deg flytende jo flere kalorier. Hihi! Men ikke trekk den for langt :p
 
Hehe, ja det var jo en måte å tenke på LilMamaRama :) ja jeg anstrenger meg vel over gjennomsnittet tror jeg... Var en tur i bassenget men får ikke til så mye, mest fordi jeg føler at alle andre ser på meg... Det gjør de helt sikkert ikke siden de fleste er der sammen med noen, og har mer enn nok med sitt. Men likevel, hater å være så dårlig på noe, mens det samtidig er masse onger som svømmer forbi og sånn. Da føler jeg meg enda dårligere... Jaja, jeg får vel bare svelge en kamel og prøve å ikke bry meg om det... Skal prøve igjen i morgen.

Jeg har vel fått det litt for meg at det ikke kommer til å hjelpe så mye uansett hva jeg gjør... Det er jo fordi jeg aldri har klart å fortsette med treningen, og da ser en jo ikke resultater. Den eneste gangen jeg virkelig har gått ned i vekt, var da jeg var sammen med en forferdelig fyr, og jeg raste ned i vekt på bare noen måneder, kun pga mistrivsel.
Jeg vil gjerne gå ned til det samme igjen, men på en mer trivelig måte :) Jeg har veldig lyst til å skaffe meg hund, siden jeg da garantert hadde kommet meg ut, og en må bare fortsette å gå turer hele tiden. Jeg liker jo egentlig å komme meg ut, og det er lettere å gjøre det for andres del.

Jeg kan si så mye som at jeg må miste 1/4 av vekta jeg har nå, hvis jeg skal komme tilbake ned på idealvekten min...
Og kostholdet mitt, vel, jeg er nok litt for glad i å kose meg i sofaen med noe godt. Elsker å bake, og kan godt bake en hel kake selv om jeg er hjemme alene. Jeg rører ikke brus, chips, fet middagsmat og sånt. Jeg lager sunn middagsmat. Men når samboer er borte (halve tiden) så lager jeg sjelden middag bare til meg selv da... Da kan jeg godt leve på kakao og hjemmebakst. Ikke bra... Det blir sånn trøstespising "nå må jeg prøve å få opp humøret og trøste meg selv" og selv om jeg vet at dette gjør situasjonen min værre, så føler jeg meg bedre der og da. Ond sirkel, regner med mange har det litt sånn. Det er jo ikke rart jeg ikke har energi til å komme meg i gang...
 
Er litt som deg. Men har spilt håndball siden jeg var 10 år da. Men nå de siste årene har både motivasjonen og prestajonene falt pga økt vekt. Så nå må jeg ned i vekt!!!!! Er noe med det også, at når man først kommer i gang, kommer gleden ved den med holder på med tilbake:)

Lykke til:)
 
Back
Topp