Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det bare jeg som er veldig lite komfortabel med å gå i bikini? føler meg skikkelig valkete og ekkel i den og vil unødig vise frem magen. selv om jeg ikke er overvektig, helt normal egentlig.... Er det flere, eller elsker alle dette plagget?
jeg vil IKKE ha bikini!
er ikke bare magen som hindrer, men puppene.
De er store, og HENGER.
Finner ikke noe som holder på alt.
Vil ha en sporty badedrakt, av den typen som ser mer ut som hotpants eller bokser, eller tankini (singlet istedet for bh-topp).
jeg går i bikini om sommeren ja! og har ikke helt flat mage nei, men fødte for et halvt år siden, så syns ikke det gjør noe! jeg hadde aldri tatt på meg badedrakt for å si det sånn! men syns noen kler det å....
før så brydde jeg meg ikke men nå så føler jeg en trang og ha på meg ett skjørt ellert shorts for og skjule låra mine for de synes jeg har blitt så store[:'(]
føler meg IKKE vel i det..men søren...jeg klare ikke finne meg bikini jeg syns er FIN!! kanskje selvtillitten hadde blitt LITT bedre om jeg kunne finne en jeg likte[&o]og som PASSET
sign, tru de må brenne i H%&/ før æ gjenge i bikini... fæle mæ bælfeit..
har selv vært på beachen i dag, men føler meg noe ukomfortabel når jeg må bevege meg rundt i folkehavet på vei ned til vannet o.l. [:-] Men det hindrer meg ikke fra å bruke bikini [:)]
Blir ekstra misunnelig på småripsa som sprader rundt med sine fine strekkmerk- åreknute- og valkefrie kropper [:-][&o]