Bikini?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Har saumfart nettet etter mammaklær og så slo det meg at jeg ikke en eneste gang har funnet bikini, kun badedrakter eller tankini, hvor man må kjøpe settet. Har alltid brukt bikini og vil helst ha det, men så lurer jeg på om det kanskje ikke er så lett å få tak i?
Noen som vet?

Brukte helt vanlig bikini når jeg var gravid sist. Kjøpte bare en som var større enn jeg normalt ville brukt og en som hadde litt bred linning i stedet for strikk. Mener jeg bestilte fra Ellos da(4 år siden).

Kjøpte på Cubus og Kapp Ahl sist, vanlig bare i større størelse. Fungerte heilt greit.

Jeg har kjøpt en trekantbikini fra HM [emoji85] Ellers satser jeg på å kjøpe vanlige bikinier.

Bare brukt de bikiniene jeg har.. og syns det er penest også. Kunne ikke tenkt meg no bikini truse som dekker magen liksom... hvis det var det du tenkte på?

Jeg har også kjøpt trekantbikini. Kjøpt i større størrelse. Da kan man jo også justere i knytinga. Buksen har også knyting på begge sidene. Kjøpte på Cubus for ca. 1 måned siden, tror jeg. Digger den [emoji7]

Kjøpt på Kapphal, underdel med knyting i siden og en god overdel som støtter bysten :)

Ok, da går jeg for vanlig :-) Tenkte kanskje magen dytta trusa ned sånn at det ble litt vel mye som ble synlig:wacky:

Back
Topp