Bikini til små barn

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Sitter og leser den siste HM katalogen.
Kom over bikinier helt ned i str 92, det er 2 år!!!!!

Det er altfor tidlig! Barn er barn!! Ikke voksne i små kropper.
De har jo ikke pupper så hva skal de med overdel??
Da får de heller bruke badedrakt.

1363429164205.jpg

Har reagert på dette mange ganger tidligere og er helt enig med deg. Ser virkelig ikke poenget med at så små jenter skal ha på bikini. Det er jo ingenting å skjule der. Heller bare underdel eller badedrakt da altså.

Har ingenting i mot bikini til barn hvis de er som på bildet over (H&M), selv om jeg kanskje ikke helt ser vitsen.... Men jeg synes det er viktig at bikinien til barn se 'barsnlige' ut. Det skal ikke se ut som en bikini en voksen ville ha brukt.
(Noe a la den bikinien datteren til Jessica Simpson hadde på seg).
Da føler jeg nesten at det blir som å la små barn bruke tanga/stringtruse!

Vesla her maaaser om bikini, og jeg kan jo skjønne det. Alle voksne damer rundt henne bruker det jo. Jeg har sagt hun får vente til hun får pupper ;) Men, som flere har poengtert, så er det forskjell på utformingen til bikinien også...

Flere av de bikiniene der så jo ganske uskyldige ut da, men på en toåring vil de jo uansett se totalt malplassert ut. Håper bare folk er så normale at de innser hvor teit det er å kle på barna noe slikt, hvis de ønsker å dekke til kroppen så vil jo uansett badedrakt være både penere og med praktisk, og sikkert mer behagelig for barnet.

De mødrene som vil kle barna sine som små mini-damer finner vel alltids upassende og harry klær til barna sine...

Bikini til små barn har jo vært i alle år. Jeg er tretti og jeg har ett bilde av meg når jeg var tre i en bikini, mens jeg bader i sprederen.
Husker jeg synes den var så fin!
Det er vi voksene som gjør slike uskyldige ting som bikini til noe galt. Det er faktisk bare ett badetøy. Og det har ikke noe med sex å gjøre.
Det er ett badetøy, vi voksene trenger heller ikke å dekke til puppene om vi ikke vil...

Bikini til små barn har jo vært i alle år. Jeg er tretti og jeg har ett bilde av meg når jeg var tre i en bikini, mens jeg bader i sprederen.
Husker jeg synes den var så fin!
Det er vi voksene som gjør slike uskyldige ting som bikini til noe galt. Det er faktisk bare ett badetøy. Og det har ikke noe med sex å gjøre.
Det er ett badetøy, vi voksene trenger heller ikke å dekke til puppene om vi ikke vil...

Jeg er jo enig i det, men som de andre har påpekt, det er jo forskjell på bikinier. H&M solgte jo noen til småbarn som hadde cuper, jeg syns jo det er helt feil. Og det er jo noe annet når barnet er stort nok til å bestemme og mene noe selv, og når barnet bare er en lubben liten klump, slik mitt barn var da det passet størrelse to år. ;)

Så lenge det er en barnslig bikini så gjør det meg ingenting... De ser jo alle voksne bruker det.

Samme her. Snuppa har en med masse forskjellige farger og sløyfer.
Nå er den imidlertid utdanka til fordel for en hello kitty badedrakt.

Stor forskjeld på en gullfarget trekant overdel, og en barnslig søt "sportsbh" overdel.

så lenge det er overdel som en kort topp reagerer jeg ikke. men når det er helt maken som voksne t.d trekantbikini, da er det for drøyt!

Så igrunn synes de fleste det er greit så lenge de er tilpasset barn, og er barnslige?

Synes ikke noe om det uansett jeg da . De ser ut som mini voksne i mine øyne så lenge de har overdel.
Da kan man heller ta på badedrakt.

Blir ingen bikini på mine snupper før de er i skole alder......
Her er det uv drakt eller badedrakt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det har jeg også reagert på. Min datter på 4 bruker badedrakt, og har brukt det det siden hun var 2.5, men når hun var så liten byttet jeg på å bruke bade bleie og badedrakt, syntes det var veldig greit for da hadde man litt kontroll om det skulle komme bommelom;) Men bikini har jeg ikke til å ta på hun, enda ihvertfall;) Kommer jo tilslutt det også.
Men synes at barn "nå til dags" er så utrolig sexy kledd, det er jo helt fra 1-2klasse så går de i klær som er fryktelig voksent.

Back
Topp