Bikini til oss gravide

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Nå er det 9 år siden jeg gikk gravid på sommeren sist, og har dermed "forlagt" den bikinien jeg brukte da;)
Det blir en del bading i sommer, både inne og ute og jeg trenger en bikini. Hvor kjøper dere bikini nå når dere er gravide?

Nå er det 9 år siden jeg gikk gravid på sommeren sist, og har dermed "forlagt" den bikinien jeg brukte da;)
Det blir en del bading i sommer, både inne og ute og jeg trenger en bikini. Hvor kjøper dere bikini nå når dere er gravide?
Jeg går på nudiststrand, så badetøy er sjelden et problem.

Om jeg skulle vært på et vanlig badested, så hadde jeg vel bare brukt en vanlig bikini og båret bikiniunderdelen under magen, tenker jeg.

Jeg kjøper alt undertøy og bikini på change eller lalina i Oslo.
Tror ikke jeg har noen bikini som passer nå, for å si det sånn... puppene har ikke akkurat blitt noe mindre.
Usikker på om jeg gidder investere i badetøy nå, håper på en kald sommer :p

Jeg tror jeg går for badedrakt i år jeg altså, føler ikke jeg kan finne en underdel til bikini som kan funke til denne fasongen ;-) Men jeg tror jeg skal prøve å bestille noe fra Bonprix.no. Eventuelt Zalando.

Jeg har lett lenge etter en gravid-baderakt men alle jeg har funnet synes jeg er stygge :p:hungover: Enten i fargen eller fasongen.. ingen "lekre" eller "moderne".. HM kommer med en ny badekolleksjon i starten av juni, så mulig det er noen fine bikinier man kan skaffe seg der :)

Jeg kjøper alt undertøy og bikini på change eller lalina i Oslo.
Tror ikke jeg har noen bikini som passer nå, for å si det sånn... puppene har ikke akkurat blitt noe mindre.
Usikker på om jeg gidder investere i badetøy nå, håper på en kald sommer :p

Change her også!

Har en vanlig bikinitruse som jeg tror jeg skal bruke. Føler meg egentlig bare tjukk og ukomfortabel uansett, men orker ikke at halve kroppen er hvit etter soling :P

Har kjøpt en badedrakt på hm jeg syns var fin :) Er redd for/venter på flere strekkmerker og vil ikke ha sol på de i år :)

Jeg har en fra change som er litt stor til vanlig, kanskje jeg får presset meg inn i den. Stor sannsynlighet for at jeg bader er det uansett ikke, jeg er en frysepinne.

Back
Topp