Bikini - HJELP! : o

LuringNr3

Gift med forumet
Ok, nå har det seg sånn at puppene mine ikke holder seg inni bikinien med mindre BH'en har spiler og et vatterte... FINNER IKKE en slik, jeg! Og om jeg gjør det, koster det 500,- for én del!  Noen som veit om noen bra nettsider, eller? Fant ikke noe på Ellos eller på Illusion...

dytter gjerne for deg :D

handler lite på nett så vet ikke.. :)

http://www.startsiden.no/nettbutikker/klar_og_mote/

Her finner du mange sider med diverse klær

Beybin sa jeg måtte se på kaphal faktisk, for der mente hun det var noe til meg. Da da burde du også kunne finne noe der :)

Hvis jeg ikke finner noe der så går jeg på change. Der vet jeg i alle fall de har min størrelse!

EDIT: Sorry, så NÅ at du leita etter nettbutikker, hehe!! 

Hehe, fant faktisk en kjempefin en på sparkjop.no 
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-800902(SparBase).aspx
Kjøpte like deler som er på bildet, altså er overdelen turkis og trusa brun ; )

Pisces10 skrev:
Ok, nå har det seg sånn at puppene mine ikke holder seg inni bikinien med mindre BH'en har spiler og et vatterte... FINNER IKKE en slik, jeg! Og om jeg gjør det, koster det 500,- for én del!  Noen som veit om noen bra nettsider, eller? Fant ikke noe på Ellos eller på Illusion...

Hei:):) ser tone svarte med det samme jeg sa til hu:P menne det jeg vil gi deg ett lite råd om er at vist du allerede sliter med å finne bh`er som passer, ALDRI kjøp de på nett, prøv dem alltid, om de så koster litt så heller invister i en som passer og som du liker, en å kjøpe en som kansje ikke er den rette for deg og som du likvell ikke vil bruke.  å kjøper du en enkel bikini\ bh som kansje koster litt er det lett å finne en enkel underdel på en billig butikk som passer til.

beybin88 skrev:
Pisces10 skrev:

Hei:):) ser tone svarte med det samme jeg sa til hu:P menne det jeg vil gi deg ett lite råd om er at vist du allerede sliter med å finne bh`er som passer, ALDRI kjøp de enkel underdel på en billig butikk som passer til.på nett, prøv dem alltid, om de så koster litt så heller invister i en som passer og som du liker, en å kjøpe en som kansje ikke er den rette for deg og som du likvell ikke vil bruke.  å kjøper du en enkel bikini\ bh som kansje koster litt er det lett å finne en

skulle si akk samme som beybin ;)

Back
Topp