Bikeshop2000 vs. kiddies24

snopeguri

Elsker forumet
Har forelsket meg i TFK joggster twist, og vil bestille den fra utlandet. Har noen lyst å dele erfaringer med disse to nettbutikkene? [:)]
Litt trøblete at det kun står på tysk på bikeshop,men hvis de er gode på levering og service skal jeg nå greie å bestille[:D]

ORIGINAL: snopeguri

Har forelsket meg i TFK joggster twist, og vil bestille den fra utlandet. Har noen lyst å dele erfaringer med disse to nettbutikkene? [:)]
Litt trøblete at det kun står på tysk på bikeshop,men hvis de er gode på levering og service skal jeg nå greie å bestille[:D]

gjør det ikke det på kiddies og?

ikke så veldig fornøyd med kiddies..vel vogna er jo kjempeflott..men tok jammen lang tid. bestilte i november..fikk bagen til vogna i midten av des, resten av vogna kommer på døra imorgen...
de klarte å sende vogna til nederland stedet for norge, så håper den er like hel når den kommer frem tilslutt

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: snopeguri

gjør det ikke det på kiddies og?

Nei der kan du få det på engelsk også[:)]

Back
Topp