Bihulebettenelse

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Åhhh tror jeg har fått bihulebettenelse å ørebettenelse!!! Å jeg trenger ikke det nå! Føles sånn i allefall. Noen råd?

Bøy hodet mellom knærne (eller hvertfall så langt fram du kommer)
Om det kjennes ut som øynene skal sprette ut av smerte, er det nok bihulebetennelse. Om så, kontakt legevakten og spør hvilken nesespray du eventuelt kan bruke, eller si hvor langt du er på vei og spør om det finnes noe medisin.

Om det kjennes ut som øynene skal sprette ut av smerte, er det nok bihulebetennelse. Om så, kontakt legevakten og spør hvilken nesespray du eventuelt kan bruke, eller si hvor langt du er på vei og spør om det finnes noe medisin.

For å si det sånn kommer jeg ikke langt fremover før det føles som hodet skal sprette av! Helt ødelagt!!!!

Rød under øynene fordi det sprenger så!!!

Du kan bruke vanlig otrivin og zymelin i alle fall. Og så ville jeg skylt med saltvann. Og paracet! God bedring. :)

Masse god bedring ♡♡♡♡

Det er sånn jeg vanligvis sjekker om jeg har bihulebetennelse..Men prøvde igjen nå..og ikke sjangs i havet om jeg hadde klart de bevegelsene nå :P

Det er sånn jeg vanligvis sjekker om jeg har bihulebetennelse..Men prøvde igjen nå..og ikke sjangs i havet om jeg hadde klart de bevegelsene nå :P
Er sånn turnuslegene på legevakta sjekker om jeg har det, så nå har jeg begynt å sjekke sjæl før jeg ringer :P

Og jeg kan bøye meg laaaaangt fram. Men så må jeg tippe over på sida for å trekke pusten, for det er joggu multitasking å lene seg fram OG puste samtidig!

Er på legevakta i allefall så får vi se om dem kan gjøre noe for meg.... Krysser fingrene for det.

Off stakkars. God bedring.

Jeg hadde bihulebetennelse for noen måneder siden, heldigvis ga det seg fort. Men hadde også i vår, da gjorde det så vondt at jeg lå å grein. Fikk penselin som jeg ikke tålte, så kastet opp i tillegg. Fikk heldigvis antibiotika etter noen dager, i mellomtiden fikk jeg beskjed om å ta 4 paracet og 4 Ibux eller noe sånn.

Back
Topp