Bihulebetennelse..

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Det tror jeg at jeg har fått nå etter å lest på nettet. Det er så forferdelig vondt på høyre side av fjeset og i tenna, at je sitt bare å grin nesten. Vært slik hele helga, og paracet tar ikke smertan.

Så det var noen andre her som hadde det og. Noen som har no tips på no anna smertelindring? Er det bare paracet vi kan ta?
Trur jeg blir tullete snart av å ha så vondt :( dagens syt...

Ja, høres nok ut som om det er det du har! Bihulene er jo nesten over hele fjeset, så vondt i tenner og ansiktet er nok ganske solide tegn på bihulebetennelse.. En enkel test jeg tar på meg selv når jeg kjenner det begynner å bli verre enn en forkjølelse er å dunke litt i pannnen og under øynene med fingrene dine.. Ikke hardt, så hvidt ani.. Er det litt vondt - da er det bihulebetennelse.. og du må nok gå til legen din å få en antibiotika kur! Er ikke stort annet som tar det =( Da kan du også få noe sterkere tabletter for smertene! Kjempe masse god bedring! Bihulebetennelse er vondt!!

Jeg våkna forrige lørdag til intense smerter i hodet, gikk til legen tirsdag og er imorgen ferdig med pencillin kur..., MEN smertene er der enda, bare flytta litt på seg.... Så tror jeg må ha en kur til... Jeg tar bare paraset, det tar bare smerte toppene så ikke vert smertefritt på over en uke.... Legen sa jeg kunne ta to paraset inntil fire ganger for dagen... Fått høre at siden jeg er gravid kan det sitte mye lengre....

Jeg hadde det nylig. Kjempevondt!
Eneste som hjalp var penicillinkur, kjente bedring samme dag!
Det var en lettelse! Trengte ikke smertestillende da.

Håper du blir bedre!

Jeg har hatt det før og brukt noe som heter "hornspray" som er saltvann som du sprøyter hardt opp i nesa så det skal gå igjennom hele bihulesystemet!
Kan hjelpe! :)

Ska til lege i morra, så får vi se hva det blir til. Det er ihvertfall ikke blitt no bedre idag. Håper ikke det henger i kjempelenge pga graviditeten. Kjennes mest ut som jeg har trekt noen tenner :p

Back
Topp