Bihulebetennelse

filiol

Forelsket i forumet
Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse.. Har aldri hatt det før, men søkte på symptomene mine i sta.. Har vært kraftig forkjølet siden Tirsdag og har følt bedring ett par dager, så ble ganske irritert da jeg våknet med hodepine og elendig almennform... Og jeg begynte å stusse når kjevene ble verre og verre.. Hehe.. Vondt å tygge og skikkelig "tannpine".. Masse gul/grønn guffe når jeg snyter meg.. Tenker jeg ringer legen i morgen tidlig hvis det ikke bedrer seg.. Noen her inne som har erfaringer med det og er det noe man egentlig kan gjøre med det når man er gravid?

Uff, stakkars deg, det er ikke godt med bihulebetennelse. Jeg fikk antibiotika, og det er vel noen typer som er trygge for gravide?

Ingen erfaring, men tror du vil meke et voldsomt trykk i bihulene om du feks lener hodet fremover og ned.. Lykke til hos legen og god bedring!!

Ja, jeg tror det, syns å huske at ei venninne gikk på det i forbindelse med en urinveisinfeksjon da hun var gravid... Det var jo flott..visste ikke hva slags behandling man fikk.. Leste noe om en medisin man kunne få men som gravide ikke kan ta.. :p Men det funker helt sikkert kjempebra med antibiotika.. :) Blir spennende å høre hva legen sier og hvordan natten arter seg.. :-p hehe.. Heldigvis kan man jo bruke litt nesespray.. :)

Ta en telefon til legen i morgen du. Typiske tegn på bihulebetennelse det du beskriver, med forkjølelse som er på vei over, og så forverring. Du kan få noen typer antibiotika selv om du er gravid. Dere får diskutere hva som er best for deg. Lykke til og god bedring!

Back
Topp