S
søteste
Guest
Det har jeg nå. Har hatt det siste uken. Og synes den blir bare verre og verre. Jeg kan ikke bruke nesespray lenger brukt den langt over de syv dagene. Var hos legen på mandagen fikk antibiotika, men de tålte jeg ikke så jeg kuttet de ut i går. Jeg har snakket med legen, skulle egentlig til han i dag å få enn ny kur. Men kom meg ikke ut med bilen.
Nå gjør det fryktelig vondt, har dyttet i meg 1000mg paracet og 600 mg ibux x 3 i dag. Det er Max dosen min.
Prøvd saltvann damp osv. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan prøve. Ønsker meg ett nesehorn som jeg kunne ha skylla med, men har ikke.
Og det er så vondt nå. Hva mer kan jeg prøve. Legevakten er utelukket da jeg er hjemme alene med lillemann[:(]
Nå gjør det fryktelig vondt, har dyttet i meg 1000mg paracet og 600 mg ibux x 3 i dag. Det er Max dosen min.
Prøvd saltvann damp osv. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan prøve. Ønsker meg ett nesehorn som jeg kunne ha skylla med, men har ikke.
Og det er så vondt nå. Hva mer kan jeg prøve. Legevakten er utelukket da jeg er hjemme alene med lillemann[:(]