Bihulebetenelse?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Det har jeg nå. Har hatt det siste uken. Og synes den blir bare verre og verre. Jeg kan ikke bruke nesespray lenger brukt den langt over de syv dagene. Var hos legen på mandagen fikk antibiotika, men de tålte jeg ikke så jeg kuttet de ut i går. Jeg har snakket med legen, skulle egentlig til han i dag å få enn ny kur. Men kom meg ikke ut med bilen.
Nå gjør det fryktelig vondt, har dyttet i meg 1000mg paracet og 600 mg ibux x 3 i dag. Det er Max dosen min.
Prøvd saltvann damp osv. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan prøve. Ønsker meg ett nesehorn som jeg kunne ha skylla med, men har ikke.
Og det er så vondt nå. Hva mer kan jeg prøve. Legevakten er utelukket da jeg er hjemme alene med lillemann[:(]

En annen type antibiotika ? Men som du skriver, du er alene med lillemann og kommer deg ikke ut, så da blir det gjerne vanskelig.
Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra det, blir vell bare med smertestillende da.

Men må spørre deg, hvordan fant du ut at du hadde bihulebetennelse?

Eg spørr for eg tror kanskje eg har det også. Eg har gått med (konstant) tett nese siden oktober med 2-3 perioder med sylta forkjølelse siden da og. Har brukt otrivin nase spray, og ja eg har brukt det myyyyye lenger enn anbefalt.. Fy Fy [&o] [8|]
Men de siste dagene så får eg plutselige anfall med hodeverk, trykkende og øm følelse rundt venstre øye og venstre del av nasen og inn mot v-øret, og også en følelse av tannverk på samme side [X(] 
Nå er eg lei..

Ønsker deg god bedring i vertfall og håper smertene forsvinner etterhvert [:)]

ORIGINAL: *Anne_M*

En annen type antibiotika ? Men som du skriver, du er alene med lillemann og kommer deg ikke ut, så da blir det gjerne vanskelig.
Aner ikke hva du kan gjøre bortsett fra det, blir vell bare med smertestillende da.

Men må spørre deg, hvordan fant du ut at du hadde bihulebetennelse?

Eg spørr for eg tror kanskje eg har det også. Eg har gått med (konstant) tett nese siden oktober med 2-3 perioder med sylta forkjølelse siden da og. Har brukt otrivin nase spray, og ja eg har brukt det myyyyye lenger enn anbefalt.. Fy Fy [&o] [8|]
Men de siste dagene så får eg plutselige anfall med hodeverk, trykkende og øm følelse rundt venstre øye og venstre del av nasen og inn mot v-øret, og også en følelse av tannverk på samme side [X(] 
Nå er eg lei..

Ønsker deg god bedring i vertfall og håper smertene forsvinner etterhvert [:)]

Vill jo si at det høres ut som bihulebetennelse på deg også frøken.
Det jeg kjenner det spesielt på er om jeg bøyer meg fremover så gjør det sykt vondt i panna og under øynene.
Legen slo meg i panna og under øynene, siden jeg hyla til så hadde jeg bihulebettenelse.
Nå må ikke bruke nesespray lenger, man blir avhengig og nese blir jo aldri åpen igjen.
Tror jeg ønsker deg god bedring også jeg, og kanskje du gså skal ta enn lege time i morgen?[:)]
Kan ikke ta mere smerte stillende. Har tatt max dosen.[:(]

Back
Topp