Bihulbetennelse?

Bringebær

Gift med forumet
Har vært syk i 1 1/2 uke nå. Skikkelig forkjøla og blir ikke bedre. Og i sist uke ble hodepinen enda verre. Gjør så vondt at jeg blir helt kvalm og ikke får sove på natta:/ Må ta nesespray og paracet for å fungere men nå har det jo vart så lenge og blir ikke bedre. Må kanskje krype til korset i morgen og gå til legen? Var plaget med bihulbetennelse da jeg var yngre, så kan føles litt som det.. Men da hadde jeg mye mere feber. Erfaringer? Er jo ikke bra for babyen med for mye paracet og nesespray heller.

Få det sjekket. Er det bihulene, finnes det antibiotika gravide kan ha. God bedring!!

Gå til legen og sjekk! Jeg har nettopp hatt antibiotikakur mot bihulebetennelse. Jeg hadde ikke feber, men det var utrolig vondt i begge bihulene på ene siden. Legen sa man trenger ikke alltid å ha feber for at det er bihulebetennelse...

God bedring, håper legen kan hjelpe, jeg har også hatt bihulebetennelse uten feber.

Da har jeg vært hos legen å fått penicilin:) så da ser jeg bare frem til å bli bedre til i morgen. Har invitert familien på bursdagsmiddag, så må jo være i form da;)

Back
Topp