bihulbetennelse...

Gitte87

Elsker forumet
korsen ej kjenner om ej har d??

e forkjøla.. i går fikk ej vondt i venstre kinnet (under øyet) va vondt å bøye seg ned, da pressa d SKIKKELIG på...[&:] å d va vondt å pusse nesen...

i dag har ej vondt på høyre sia, e sinnsykt vondt heile tia, å når ej bøyer hodet bare litt ned presser d skikkelig på begge sidene..[&:] vondt å pusse nesen å dra inn..[&:]

å ej har fått vondt i panna...

e d bare tette bihuler? eller e d betennelse?

d e vondt på nesen også.. fra kinn til kinn og opp til panna...[8D]

å d e vondt under høyre øyet... d e vondt å se[:(]

VIL IKKE VÆR MER SJUK[:(]

Huffda!!!
Høres ut som skikkelig bihulebettendelse!!!!
Når den i panna tetter seg, er det nok på tide
å oppsøke lege!!!!
Kanskje du trenger antibiotika!

Lykke til!!!

Da jeg hadde bihulebetennelse sist, så hadde jeg vondt over øya, og det var vondt å flytte blikket fra side til side...

ORIGINAL: Gunni

Da jeg hadde bihulebetennelse sist, så hadde jeg vondt over øya, og det var vondt å flytte blikket fra side til side...

så vondt ekje d.. men d e vondt heeeile tia[&:] bare ej bøyer hodet noen cm presser d på..[8D] gler meg til å legge meg jah[8D] å d e vondt å hoste..

ORIGINAL: Gitte87

så vondt ekje d.. men d e vondt heeeile tia[&:] bare ej bøyer hodet noen cm presser d på..[8D] gler meg til å legge meg jah[8D] å d e vondt å hoste..

Kanskje like greit å få det sjekka opp av en lege...

ORIGINAL: Gitte87

Kanskje like greit å få det sjekka opp av en lege...

d kommer fort ditta her... no har verken gått fra panna og ned til øynene... e d mulig??[:(][:'(] d e faktisk vondt å se...

Du bør bjynne m saltvatn el nasespray ( usikker på om du kan ta det når du er gravid[&:]).Det blir i allefall ikkje so vondt viss du får opna litt og letta på trykket. Har hatt bihulebetennelse mange ganger, og ja, det er kjempevondt. God bedring.

ORIGINAL: adnim

Du bør bjynne m saltvatn el nasespray ( usikker på om du kan ta det når du er gravid[&:]).Det blir i allefall ikkje so vondt viss du får opna litt og letta på trykket. Har hatt bihulebetennelse mange ganger, og ja, det er kjempevondt. God bedring.

tar nesespray no.. ekje så bra, men så lenge d e i moderate mengder skal d gå bra :) å saltvann har ALDRI funka på meg[&:]

får ringe legen i morra hvis d ikke e bedre :)

høres ut som bihulbetendelse ja...

hehe, jeg hadde aldri hatt det jeg   også fikk jeg   så "tannverk" engang jeg bar potte forkjøla, at jeg bare måtte til tannlegen, men han fant ikke noe galt med tennene mine...men sa jeg hadde bihulbetendelse.......hehe det ble en dyr tannlege/ lege time hehe

ORIGINAL: sol-stråle

høres ut som bihulbetendelse ja...

hehe, jeg hadde aldri hatt det jeg   også fikk jeg   så "tannverk" engang jeg bar potte forkjøla, at jeg bare måtte til tannlegen, men han fant ikke noe galt med tennene mine...men sa jeg hadde bihulbetendelse.......hehe det ble en dyr tannlege/ lege time hehe

i g

i går va ej redd for at d va tanna... så ej pussa tennene å trykte for å sjekke om d gjor vondt i ei tann[8D] å d gjor d ikke...[;)]

å no e d heilt for jævlig[:@]

Back
Topp