BIG mamma...

Horomonella

Gift med forumet
Nå har jeg hatt SÅÅÅ mange som har sagt at de syns jeg var skikkelig tjukk når jeg var gravid. Greit nok, jeg tar meg ikke nær av det, for jeg var ganske overvektig i utgangspunktet. Men jeg syns selv aldri det var SÅÅÅ gale da.. Så derfor legger jeg ut et bilde her, 3 dager før jeg fødte. Var jeg virkelig sååå jævla tykk som alle skal ha det til? Sett bort i fra magen da seff..[;)] (Tar meg ikke nær av noe altså, vil ha en ærlig mening[:)])

ehhhhhhhhhhhh nei du var ikke tjukk, du har stor fin gravid mage, men ikke tjukk.

HALLO!!!!

Du var jo helt normal....slank til å være gravid.
Å den kjempe fine magen[:)]

NEI!!! Skjønner ikke hvor folk har det fra en gang jeg.. Synes du var flott gravid jeg[:)]

ORIGINAL: Thothamon

ehhhhhhhhhhhh nei du var ikke tjukk, du har stor fin gravid mage, men ikke tjukk.

Signerer denne jeg. Herregud for noen øyne de har de som sa du så tykk ut[8|] Du så fin ut![;)]

ORIGINAL: oslojente1980

NEI!!! Skjønner ikke hvor folk har det fra en gang jeg.. Synes du var flott gravid jeg[:)]

Tru de som sa at du var så tykk burde få sjekket synet sitt,du e over hode ikke tykk,fin mage du hadde[:D][:D]

HVA? Nei herregud, du er jo ikke tykk i det hele tatt!
Blir nesten litt lei meg jeg nå, tenker hvis du er tykk hva er JEG da?[8|][:(]
Nei du er kjempe fin![:D]

overhodet ikke tjukk!
Høygravid, men IKKE tjukk!

Fin mage hadde du!

synes heller du var tynnere enn gjennomsnittet jeg. så fin atte.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Nei herlighet!! Du var OVERHODE IKKE tykk!!
Helt normal med en nydelig stor mage [:)]

De som sa at du var tykk, er vel ikke tilfeldigvis medlemmer i blindeforbundet?

Hehe.. Nei, de var ikke det. Men jeg må legge til at jeg veide 90kg på bildet!! (de ekke så reint lite[:D])

ORIGINAL: Trude mor

sign,

ORIGINAL: _maja_

HALLO!!!!

Du var jo helt normal....slank til å være gravid.
Å den kjempe fine magen[:)]

TUSEN TAKK!!! Godt å høre at det ikke var "alle" som syns jeg var så tykk...heh[:D] 

synes ikke du var tjukk nei...
hjelpes hvilke øyne ser folk med om de kaller deg det??

ORIGINAL: Trude mor

sign,

signerer deinn æ oxo...Du så heilt normal ut...(tel og me min sambo syns du så flott ut!!!)[:D]

langt ifra tjukk, men en fin stor mage.
har også fått den komentaren 1000 ganger både før og etter men tror de kanskje mener at magen var svær

ORIGINAL: Almalexia

Jeg synes du så helt normal ut Hebra, ser i allefall ikke ut som om du var litt overvektig før du ble gravid.

Takk [:D] 

ORIGINAL: Hebra

Nå har jeg hatt SÅÅÅ mange som har sagt at de syns jeg var skikkelig tjukk når jeg var gravid. Greit nok, jeg tar meg ikke nær av det, for jeg var ganske overvektig i utgangspunktet. Men jeg syns selv aldri det var SÅÅÅ gale da.. Så derfor legger jeg ut et bilde her, 3 dager før jeg fødte. Var jeg virkelig sååå jævla tykk som alle skal ha det til? Sett bort i fra magen da seff..[;)] (Tar meg ikke nær av noe altså, vil ha en ærlig mening[:)])

what, har folk virkelig sagt at du er tykk???? det er jo bare synd på dem, at de har et så vrengt bilde på hva som er tynt og hva som ikke er såå tynt osv[&:]

Jeg synes du ser flott ut på bildet, og har en kjempefin mage...og hvor er du tykk på bildet???

Var du en superstilk før svangerskap eller, siden folk har kommentert det så at du har lagt på deg mye eller noe i svangerskapet?? Men allikevel, uansett hvor stilk du evnt var før, så er ikke det der bildet representativt for begrepet tykk i det hele tatt[:D][:D][:D]

Steike, kjenner jeg blir så paff over hva folk legger i at folk er tykke[&:]

Ha klart for deg at du ser satans flott ut[:D][:D]

Back
Topp