Big Horn i bergen

mlovise

Glad i forumet
har fantastisk god mat, nydelig rett og slett, smelter på tunga.... god service og grei pris.... Anbefales på det  sterkeste....
skrev et innlegg her igår om det var noen som kunne gi meg tips til hvor det finnes god mat i bergen....mange skrev big horn....og takk alle sammen... :)

var jo veldig greit med disse lappene som man skrev på før bestilling, samboer sin biff var litt for rød inni men gikk greit.....  

Big horn hous har god mat uansett hvor i landet de ligger[:D]
Men prisen synes jeg ikke var sååå grei, men så er det da en fiiiin restaurang.
Brukte bortimot nesten 1000 kr hver gang vi har vært der (for 2 personer da)

kanskje det er dyrt , men synes vi fikk mye god mat for pengene...betaler litt ekstra når maten eer så god...... og vi er ikke ofte ute og spiser....

ORIGINAL: mlovise

kanskje det er dyrt , men synes vi fikk mye god mat for pengene...betaler litt ekstra når maten eer så god...... og vi er ikke ofte ute og spiser....

Signerer denne, jeg.

Vi var der igår, og det var delicious.[8D]

uff, nei, jeg likte ikke big horn... men var ikke i bergen da [:)]

skulle ha gjennomstekt kjøtt - men det ble rødt... klagte ettersom jeg da var gravid, tok tilbake kjøttet og stekte det litt til - men var fremdeles ikke godt stekt... [>:]

Liker meg godt på Big Horn!!!![:D][:D]

Kjempegod mat!
Pleier å gå i Sandnes.[:D]

syntes ikke maten man får der er verdt det man betaler.

Spiser som regel på big Horn i Trondheim og synes maten er verd pengene, vi bruker som regel rundt 700,- på middag til to. [:)]

Back
Topp