Big Brother?

Mayb31

Elsker forumet
Noen som ser på det?
Vi har Big Brother 24 timer i døgnet.
Hva synest dere? Kjenner dere noen der?

Blir helt provosert av at det går an å sende sånn dritt på TV!!! Det lille jeg har sett har gjort meg helt kvalm!!

Syntes det er en gjeng med " raringer " ikke vondt ment altså.. Men de oppfører seg som om de har kjent hverandre i lengre tider..Å så er det bare litt over ei uke..

Men ja jeg må jo følge med på det alikevel..Hehe

Jeg tar det ikke opp vond, er helt enig, det er dumt.
Men jeg er også nyskjerrig. Så det ikke i starten,men så så jeg det sammen med sambo etter noen dager, og vips hvem andre enn jeg ble ikke hektet da.

Føler meg jævlig smart når jeg ser på det...hehe[:D]

Har ikke sett EN ENESTE episode!
Møkka program!
[:'(]

syns det kansje ikke er like bra nå som det har vært årene før, men jeg ser på det når det ikke er noe annet å se på tv

Første gang jeg så Big Brother var i England, da var det ennå ikke kommet til Norge.
Konseptet var helt annerledes. Da var det om å gjøre å overleve uten "luksus", vaske klær selv, dyrke gulrøtter, koke vann for å få varmt osv.
Nå er jo konseptet en ting og det er S E X !

Mente ikke at det var vondt ment mot deg.. Men mot de " raringene "  inne i huset.. Var ikke ment som å være slem mot de at jeg kaldte de raringe..

Huff nei dette ble litt teit forklart.. Men du skjønte kansje hva jeg mente..Er ikke den beste til å forklare..Hehe

Men ja man blir jo litt hektet da..Men jeg har ikke sånn 24 t BB.. Ser på det når jeg er hjemme..[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Mente ikke at det var vondt ment mot deg.. Men mot de " raringene "  inne i huset.. Var ikke ment som å være slem mot de at jeg kaldte de raringe..

Huff nei dette ble litt teit forklart.. Men du skjønte kansje hva jeg mente..Er ikke den beste til å forklare..Hehe

Men ja man blir jo litt hektet da..Men jeg har ikke sånn 24 t BB.. Ser på det når jeg er hjemme..[:D]

Jeg forstod din forklaring jeg...[:D]

Altså jeg ser heller på Glamour enn Big Brother ><

ORIGINAL: mayb31

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg forstod din forklaring jeg...[:D]

Det er bra  [:D]

Blir helt kvalm av hele big brother jeg!! De kan IKKE ha mye i hodet de folkene da[:o][8|]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp