Big boobs...;P

Amnion

Glad i forumet
jadda!! bare en tulltråd da men..

Satt her alene i heimen og skulle kose meg med litt knask,te,tvkontrollen osv..Tok en neve chips og satte meg tilrette.. Så kjenner jeg en brå sviende følelse i ene brystet!! Ble liksom bare vondere så jeg tok meg til brystet og kjente jeg var våt! "herreg.." tenkte jeg- her strømmer melka allerede!! hva skjer!!??

Så går hjernen litt rundt og jeg innser at jeg la puppen i tekoppen da jeg tok chips..glupa..erre mulig!!??

Hahahaha, takk for dagens latter :)

Hahaha utrolig bra :-D jeg har og fått de puppene denne gangen, til mannens store glede :-P

Hehe :P Så bra :D Mine har blitt større de også, gått opp en strl (glad jeg har BH-er fra sist svangerskap. Men jeg har ikke lagt den oppi tekoppen enda :P

dumidalia skrev:
Hahahaha, takk for dagens latter :)

Amnion skrev:
jadda!! bare en tulltråd da men..

Satt her alene i heimen og skulle kose meg med litt knask,te,tvkontrollen osv..Tok en neve chips og satte meg tilrette.. Så kjenner jeg en brå sviende følelse i ene brystet!! Ble liksom bare vondere så jeg tok meg til brystet og kjente jeg var våt! "herreg.." tenkte jeg- her strømmer melka allerede!! hva skjer!!??

Så går hjernen litt rundt og jeg innser at jeg la puppen i tekoppen da jeg tok chips..glupa..erre mulig!!??

hahahahha :D Har også vokset noen str ;)))

Back
Topp