Big boobies!

Blåmann

Elsker forumet
Yeah, baby! Lille meg har jo liten a-cup til vanlig, men nå er det nesten sånn at jeg må dra frem den ene b-cupen jeg har i skuffen[:)] De er skikkelig harde og store, morsomt for ei flatbrøsta jente fra bygda[:D] Vet ikke om det er crinonen eller puregonen som gjør det, moro er det lell!

grei bivirkning det ja[:D] Sikkert crinonen som gjer det! Kanskje det fortset slik i maaange mnd framover[;)] Plutselig må du opp i c-cup skal du sjå[;)]

ORIGINAL: Blåmann

Yeah, baby! Lille meg har jo liten a-cup til vanlig, men nå er det nesten sånn at jeg må dra frem den ene b-cupen jeg har i skuffen[:)] De er skikkelig harde og store, morsomt for ei flatbrøsta jente fra bygda[:D] Vet ikke om det er crinonen eller puregonen som gjør det, moro er det lell!

Kjenner til dette[:)]

Så kjekt[:D]

nice altså, går å strutter du då med andreord hihihi[:D][:D]

ORIGINAL: Leyah

hehe håper jeg får den bivirkningen [;)]

Hehe...må signere denne.

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Så kjekt[:D]

Håper nå på samme "bivirkning" [;)][8D]

Heheheheeee.... Gratulere[;)]

Før ej begynte med prøverørs proskjektet brukte ej B, så blei d C og no e ej oppe i D!
Så ej lure på kordan d blir når ej blir gravid en vakker dag! Heheheheheeee....

Haha, så tøft [:D] Husker at crinonen gjorde at disse "hengeflappene" mine ble til fylte erteposer også, det var ganske så festlig [;)]

ORIGINAL: Chumalunga

Haha, jeg får minne mannen min på denne bivirkningen i morgen når han skal punge ut for medisinene! [:D]

Hahahaha [:D]

ORIGINAL: pippå

Heheheheeee.... Gratulere[;)]

Før ej begynte med prøverørs proskjektet brukte ej B, så blei d C og no e ej oppe i D!
Så ej lure på kordan d blir når ej blir gravid en vakker dag! Heheheheheeee....

Jeg lurer på hvordan det skal gå når melkeproduksjonen setter i gang.. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kattepus84

ORIGINAL: Leyah

hehe håper jeg får den bivirkningen [;)]

Hehe...må signere denne.

Back
Topp