Biff

Karma27

Forumet er livet
Vi skal ha biff i dag, får besøk av svoger med familie.. De vet ingenting om bamsemumsen.. Meen, må biffen være 100% gjennomstekt, eller holder det med 97% ? :p
 
Jeg gjennomsteker biffen min og dynker den heller i saus :p Er kjøttet bare litt dårlig er jo ikke det bra, selvom det er mega sjeldent :) Fikk lyst på biff :p
 
Jeg gjennomsteker biffen min og dynker den heller i saus :p Er kjøttet bare litt dårlig er jo ikke det bra, selvom det er mega sjeldent :) Fikk lyst på biff :p
Sant nok ;) godt vi skal ha fløtepoteter til, og at vi har kjøpt to pakker saus :D (holdt på å skrive to paller... :p )
 
Sant nok ;) godt vi skal ha fløtepoteter til, og at vi har kjøpt to pakker saus :D (holdt på å skrive to paller... :p )
To paller er nok vil jeg tro! :p Å jeg er sulten men har ikke lyst på noe. Lagde nudler men rynket på nesa. Fikk lyst på pølse (er i Danmark) men rynket på nesa. Gutta spiste pizza, jeg ville ikke ha. Så her sitter jeg å sulter! :D
 
To paller er nok vil jeg tro! :p Å jeg er sulten men har ikke lyst på noe. Lagde nudler men rynket på nesa. Fikk lyst på pølse (er i Danmark) men rynket på nesa. Gutta spiste pizza, jeg ville ikke ha. Så her sitter jeg å sulter! :D
Hehe :) er ikke lett det der!! Du får finne deg et jensens bøffhus, og spise noe med favorittsaus!! *himmelsk*
 
Men gjennomstekt biff er godt hvis du bare lar være å kremmeren den :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe :) er ikke lett det der!! Du får finne deg et jensens bøffhus, og spise noe med favorittsaus!! *himmelsk*
Vettu hva jeg klikka helt med Chicken dumpling soup oppskriften til mormor! Kjøkkenet ser ikke ut, men nå har jeg mat resten av ferien :p prøvde meg først på en ferdigsuppe, men nei. Flate at det skal være så vanskelig!

Kos deg med biffen! :D
 
Jeg klarer ikke få Jensens Bøfhus ut av hodet! Takk skal du ha:p
Sorryyyy :p hjelper det å friste med bakt potet istedet..? :p har så sykt lyst på det nå, men vi skal på fest hos ei venninne (vi trenger heldigvis sjåfør dit, det ble tilfeldigvis meg :p ). Vi får mat der, men jeg vil ha bakt potet..
 
Sorryyyy :p hjelper det å friste med bakt potet istedet..? :p har så sykt lyst på det nå, men vi skal på fest hos ei venninne (vi trenger heldigvis sjåfør dit, det ble tilfeldigvis meg :p ). Vi får mat der, men jeg vil ha bakt potet..

Seriøst da!?! Jeg har akkurat spist deilig grillmat, men nå vil jeg ha bakt potet! Mat, mat, mat, vil ha det hele tida, men frister jo egentlig ikke noe særlig:p

Så kjekt at det tilfeldigvis ble deg da;) Kos dere masse! Krysser fingrene for at du får bakt potet i kveld da;)
 
Åh bakt potet! Nam, det vil jeg og ha ;) Kanskje søndagskos i morgen kveld? Namnam :)
 
Er det DETTE som er grunnen til at det eneste jeg har lyst på er biff?!?! Seriøst. Jeg driver å ringer alle restauranter i nærområdet for å finne ut hvem som er åpne og hvem som skal få æren av å lage biff til meg i kveld ;)
 
Nå spiser jeg lapper med jordbærsyltetøy.. Bare sånn for sikkerhetsskyld at jeg skal få i meg nok mat! Haha.. Får drømme videre om den bakte poteten, inntil videre...
 
Er det DETTE som er grunnen til at det eneste jeg har lyst på er biff?!?! Seriøst. Jeg driver å ringer alle restauranter i nærområdet for å finne ut hvem som er åpne og hvem som skal få æren av å lage biff til meg i kveld ;)
Haha, jeg starter nye trender!! :p
 
Haha, jeg starter nye trender!! :p

Det tror jeg! For jeg var innom denne posten tidligere i dag, glemte det, men biffen har vært alt jeg har tenkt på i hele dag!! Haha!!!
 
Mens eg fikk lyst på Big Mac!! :p
Har ein samboer som elsker biff, og eg har alltid sagt at eg eter heller Big Mac. Så nå forbinder eg biff med det. :p
 
Svigermor lagde rabarbrapai her i dag, hadde i utgangspunktet ikke lyst på, men DET gikk ned på høykant altså! Namnamnam! :)
 
Jeg spiste sushi til middag, men var nedom kiwi å handlet mer sushi og en pizza bare sånn i tilfelle jeg blir sulten :p
 
Back
Topp