Biff!

Vårmamma

Forelsket i forumet
Jeg satt nettopp om titta på vg-nett. Og det var det bilde av en saftig deilig biff. Herregud så lyst jeg har på en saftig blodig biff!  Og jeg skal gå gravid i 30 uker til! Men jeg husker jo fra forrige gang hvor deilig det er første gangen man unner seg en biffmiddag etter barnet er født. Eller spekeskinke, eller et glass vin... Det er virkelig verdt å vente lenge på, men  det hadde vært godt ja...

Enig i den ;) NAM NAM!!

Apropo den biffen - var ute her for en ukes tid siden og bestilte jo gjennomstekt biff og den var skikkelig saftig inni til tross for den var gjennomstekt, så man kan få tilnærmet like god biff om bare den som tilbereder den vet hva de holder på med ;) enig i at de 9 mnd er verdt å vente - men gleder meg til sambo kommer med spekeskinkepakka til meg på sykehuset etter fødselen :p

Jeg spiser masse biff jeg:) men jeg liker uansett ikke biff som er blodig eller rød inni:p så min er alltid godt stekt:)

Du kan fint nyte en blodig biff som gravid, biffen MÅ ha vært fryst først, så går det helt fint ;) Bare et lite tips.

Angigrl skrev:
Du kan fint nyte en blodig biff som gravid, biffen MÅ ha vært fryst først, så går det helt fint ;) Bare et lite tips.

Listeriabakterien dør ikke ved nedfrysing!

Sjekk mattilsynestsnettsider.

Back
Topp