Biff og blowjob dagen

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Fikk spm fra mannen om jeg visste hvilken dag d er...mandag svarer jeg selvfølgelig samtidig som jeg sjekker kalender om d er noe jeg har glemt...så får jeg snap av at han "sutter på tommelen" me teksten "d er biff og blowjob dagen", jeg svarer tørt tilbake at vi feirer ikke Valentine's dagen heller :P og d blir fisk til middag og han kan få støvsuge,siden jeg ikke kan. ;)

Noen flere med forhåpningsfulle menn?:P

Her er vi begge så vidt i ferd med å komme oss etter omgangssyken, så jeg tviler på at biff og bj er det som står høyest på listen i kveld :-p Vi pleier unsett ikke å markere hverken i dag eller 14. februar, så noen store forventninger hadde han neppe hatt uansett :)

Mannen spøkte med at vi kan godt begynne å feire den dagen. ;) Men nei, det blir bare teit og påtatt. Feirer ikke valentines heller.

Gubben sa så fint til meg at jeg skulle få slippe blowjob delen da jeg brekker meg veldig lett for tiden :P
Men biff skal han få ;) og heller en hyrdestund :P

Mannen her i huset synes sånne feiringer er ubetydelige og barnslige, så han har aldri nevnt noe som helst om det. Takk gud for det for han hadde verken fått biff eller blowjob da jeg aldri får noe på valentines, morsdag eller slike markeringer!

Mannen spøkte med at vi kan godt begynne å feire den dagen. ;) Men nei, det blir bare teit og påtatt. Feirer ikke valentines heller.
Samme her:) viser kjærlighet til hverandre hver dag ellers og spiser biff og tar en bj når vi vil og ikke på en bestemt dato,er teit hele greia :P

Mannen her i huset synes sånne feiringer er ubetydelige og barnslige, så han har aldri nevnt noe som helst om det. Takk gud for det for han hadde verken fått biff eller blowjob da jeg aldri får noe på valentines, morsdag eller slike markeringer!
hihi,var mest på tull han hintet om d og d må han få lov til,jeg svarer med samme mynt;)

Fikk spm fra mannen om jeg visste hvilken dag d er...mandag svarer jeg selvfølgelig samtidig som jeg sjekker kalender om d er noe jeg har glemt...så får jeg snap av at han "sutter på tommelen" me teksten "d er biff og blowjob dagen", jeg svarer tørt tilbake at vi feirer ikke Valentine's dagen heller :P og d blir fisk til middag og han kan få støvsuge,siden jeg ikke kan. ;)

Noen flere med forhåpningsfulle menn?:P

Haha... Fantastisk svar til mannen da :p

Er det i dag og?? Var det ikke tidligere her da?

Som du skjønner så går sånne dager og hus forbi :-P

Men jeg har nettopp hatt omgangssyken, så er ikke akkurat første prioritet her nå :-P

Pga allergi som har slått inn, er jeg konstant tett i nesa :P å fant ikke noe biff som var billig nok til at jeg gadd å kjøpe. Men han fikk velge noe anna til middag ;)

Vi skal ha lammelår til middag. Om det blir noe mer i kveld får vi se, kanskje? :) Han vet garantert ikke om at det er b&bdagen i dag, så det blir i så fall en overraskelse.

Det tror jeg mannen har glemt. Jeg er syk, så blir heller ikke noe biff med mindre han kjøper og lager selv. Meeeennn han er i bursdag med frøkna.

Feires ikke. Han har prøvd seg før da, men gitt opp nå. Den gangen han feirer valentines, skal jeg heller feire denne dagen.

Men strengt talt har vi både romantikk, biff og blowjobs når vi føler for det da :p

Har ingen planer om å feire det nei, har en baby som henger i puppen min 24/7 så det er lite intressant med en BJ da:p kjenner jeg gruer meg til gubben kommer hjem å begynner å mase

Siden mannen er seksti mil unna håper jeg ikke han feirer med noe annet enn biff :p

Back
Topp