Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har samme type sak.. Og snakket nettopp med NAV Innkreving. Staten skal jo ha sitt fra bidragspliktige som skylder bidrag, så de trekker jo også fra hans lønnskonto. Så nedbetaling av selve gjelden vil komme "hipp som happ" slik jeg fikk det forklart [8|] Altså, noen måneder vil vi få betalt mer i bidrag, og dette er da altså nedbetaling av gjelden han har opparbeidet seg..
Er det samme her. Bare vi har litt kontakt. Nå, etter over 1,5 år har nav begynt å trekke fra kontoen hans. Og han har ca 20 000 i gjeld her også.
Men tror de gjeldsgreierne kommer litt her og der kanskje.
Jeg fikk tjue tusen på konto forrige måned, fordi bf plutselig fant ut at han ville gjøre opp gjelden sin, så det er mulig å få det på den måten. Men bf har betalingsevne så det holder, han har bare ikke hatt viljen inntil han fikk kniven på strupen av innkrevingssentralen nå i mars. Det var han selv som ba om å betale ut gjelden til småen i et jafs, fremfor månedtlige trekk... (tror han hadde litt angst for å skulle bli tvangstrukket på lønna, han er butikksjef og den typen trekk passer ikke sammen med imaget hans[;)])