Bidragsforskudd?!?

Lykkelitaa

Forelsket i forumet
Fekk brev fra Nav i dag om barnebidrag. Der står det at bf skal betale 800 kr mnd i barnebidrag, og at bidragsforskudd er på 1410 kr mnd.

Eg får vel ikkje utbetalt både bidrag fra bf OG forskudd fra NAV? Eg skjønnar virkeleg ikkje opplegget :(

Vanskelig opplegg det der...:S Barnefaren og mæ inngikk en privatavtale kor det sto at han sku betale 2000,- Men, så viste det sæ at han har ikkje skreve under på farskapspapiran, så æ får bidrag forskuddtert ifra NAV til han skriv under på dem... Æ lure på om det fungere sånn at NAV forskuddtere bidraget når barnefar ikkje betale bidraget. Æ vet jo ikkje kossen situasjonen e hos dokker, men æ vet at barnefar her ikkje betale med mindre det trekkes rett av lønna...

Vi har ikkje inngått noko avtale oss mellom. Har tatt alt gjennom NAV, men det eg stussa over var at forskuddet var høgare enn bidraget. Eg får forhøga forskudd, ikkje det at eg skjønte noko av det heller. Så om det er slik du forklarar tjenar eg på at han ikkje betalar frivilleg. Det høres jo ganske merkelig ut..

Jeg får bidragsforskudd fra nav og har hatt det siden eldste var født. Men så står ikke faren oppført på papirene heller da.

Back
Topp