x1x*LillDee*
Glad i forumet
Jeg må evt. få noen til å passe om dagen når jeg er på jobb,siden den trenger mye selskap[:)]
Dere som har en slik ,eller lignende,hvordan gjør dere det?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ~ruby~
Jo, men de fleste hunder klarer fint å være alene hvis de bare blir vant til det litt og litt... [;)] En rase som havanaise vil klare å innrette seg nye rutiner... Gi den god lufting før man drar på jobb... Og du har jo en stund på deg til å lære den å være alene fram til høsten. [:)]
Eller er det noen som driver med hundelufting i nærheten av deg?
Jeg lurer jammen på om jeg skulle ha begynt med hundedaghjem jeg.... [:D] det er sikkert marked for det også! [;)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: ~ruby~
Jo, men de fleste hunder klarer fint å være alene hvis de bare blir vant til det litt og litt... [;)] En rase som havanaise vil klare å innrette seg nye rutiner... Gi den god lufting før man drar på jobb... Og du har jo en stund på deg til å lære den å være alene fram til høsten. [:)]
Eller er det noen som driver med hundelufting i nærheten av deg?
Jeg lurer jammen på om jeg skulle ha begynt med hundedaghjem jeg.... [:D] det er sikkert marked for det også! [;)]
Er det en Samojed du har bilde av i profilen din? For det er ikke en Japaner? Så litt stor ut.. Flott var den i alle fall[:D]