Bichon Havanaise

x1x*LillDee*

Glad i forumet

Jeg må evt. få noen til å passe om dagen når jeg er på jobb,siden den trenger mye selskap[:)]
Dere som har en slik ,eller lignende,hvordan gjør dere det?[:)]

Er du borte i så mange timer da??

Du kan jo lære den til å være alene sånn litt etter litt... Eller er den veldig liten?

Min erfaring er at de sover så og si hele tiden hvis jeg er borte... men nåer jo ikke jeg i jobb om dagen da.... [8D]

Jeg er borte 6-7 timer om dagen da,nå når jeg begynner i full jobb til høsten.. Så d er vel litt lenge å ver alene,siden de er selskapsdyr liksom[:)]

Jo, men de fleste hunder klarer fint å være alene hvis de bare blir vant til det litt og litt... [;)] En rase som havanaise vil klare å innrette seg nye rutiner... Gi den god lufting før man drar på jobb... Og du har jo en stund på deg til å lære den å være alene fram til høsten. [:)]

Eller er det noen som driver med hundelufting i nærheten av deg?

Jeg lurer jammen på om jeg skulle ha begynt med hundedaghjem jeg....  [:D] det er sikkert marked for det også! [;)]

Nei,det er ikke det..bor på landet jeg,er ikke slikt her[8D]
Men det skulle vært det,kunne jeg reist fra gullet med
god samvittighet[:D]

Så dumt da..... [&:]

Det er jo en kjempe skjønn rase.... [:)] Har du bilde?

Har ei bestemor rett over veien da,som kaaanskje kan passe litt på dagen[:)]
Vi får se[;)] Var å hilste på ei lita kvalpe-jente isted..
helt forelska jeg..

ORIGINAL: ~ruby~

Jo, men de fleste hunder klarer fint å være alene hvis de bare blir vant til det litt og litt... [;)] En rase som havanaise vil klare å innrette seg nye rutiner... Gi den god lufting før man drar på jobb... Og du har jo en stund på deg til å lære den å være alene fram til høsten. [:)]

Jeg lurer jammen på om jeg skulle ha begynt med hundedaghjem jeg....  [:D] det er sikkert marked for det også! [;)]

Er det en Samojed du har bilde av i profilen din? For det er ikke en Japaner? Så litt stor ut.. Flott var den i alle fall[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: ~ruby~

Er det en Samojed du har bilde av i profilen din? For det er ikke en Japaner? Så litt stor ut.. Flott var den i alle fall[:D]

Tusen takk! [:)]
Det er en japaner.. en hanne med masse pels! [:D]
Bildet er tatt litt nedefra og opp, så er nok derfor, men han er ingen liten tass... [8D]
Vi krysser fingrene for at det blir valper etter han her til sommeren.... [:)]

ORIGINAL: LilleBolla

Har ei bestemor rett over veien da,som kaaanskje kan passe litt på dagen[:)]
Vi får se[;)] Var å hilste på ei lita kvalpe-jente isted..
helt forelska jeg..

Det hørtes jo lurt ut! [:)]

ei i familien har sånn. hun jobber ikke nå,men da hun jobbet var hunden hennes hjemme 6-8timer alene hver dag. det gikk veldig bra det.

Back
Topp