Bibabath

crispy

Elsker forumet
Du har fått med et ekstra sett http// i linken, men ved å ta de bort kom jeg rett frem :).
Så jo kjempelurt ut. Har ikke vært borte i det, men er virkelig noe vi skal vurdere på vårt lille bad. Følger med på om det er noen som har vært borti det.

ser det er et svar her, men ser ikke svaret.. Merkelig..

Det er bare mystiske meg som har svart. Er jo litt ustabil om dagen emoticon .

Vildet skrev:
Du har fått med et ekstra sett http// i linken, men ved å ta de bort kom jeg rett frem :).
Så jo kjempelurt ut. Har ikke vært borte i det, men er virkelig noe vi skal vurdere på vårt lille bad. Følger med på om det er noen som har vært borti det.

Hehe lettere forvirrende noe av det som er her på nye babyverden... Gjør vist litt feil.. hehe.
Men fikset nå!
Ja virker veldig lurt og stort... =)

Vildet skrev:
Det er bare mystiske meg som har svart. Er jo litt ustabil om dagen emoticon .

Svaret kom når eg svarte! ustabilt?? nææææida...

Har ikke erfaring med Bibabath, men vi har hatt Flexibath siden Emil var et halvt år kanskje og han bruker det enda..funker veldig greit for oss enda! Han begynner jo å fylle ut det, men det virker ikke som at han synes det er noe mindre moro for det :)

Ingen erfaring, men det ser genialt ut og jeg har sååå lyst på sånn til ungene :)
Synes den IKEA baljen begynner å bli litt liten til Amalie. hehe

vi har flexibath som vi bruker på hytta og ellers på reiser. Og til og med den store gutten vår på 4 får plass opp i der. Han koser seg i badekaret. Det er ikke danseplass, men han er tross alt på størrelse med en 6 åring, så vil tro at deres gutt også kan få nytte av denne i noen år;-)
Ikke minst er det lite lagringsplass som kreves;-)
Ellers synes jeg den du hadde link om er bedre egnet dersom dere tenker på noe mer permanent kun stående i huset... litt romsligere så han får plasket litt rundt:-D

Vi har bibabath.

genial sak!! Vi brukte den dog ikke i dusjen, men på gulvet ved siden av. Kjøpte med sånn duk uten avløpshull, også lagde jeg avløpshull i det ene hjørnet istedet. Kjøpte slange på megaflis som jeg la fra avløpshullet til bibabathen og ned til avløpet under dusjkabinettet.

Brukte det masse før vi flyttet, og det var goooood plass til begge gutta! :)

ingen erfaringer, men var det ikke litt dyrt??

huzky skrev:
ingen erfaringer, men var det ikke litt dyrt??

Jo jeg syntes det er dyyyrt for et bad til han.. Derfor jeg er så usikker.. Hadde det ikke vært den prisen så hadde eg kjøpt me en gang..
Men er så usikker på hva jeg skal kjøpe som er litt plass besparende samtidig stort og godt..
Han bader fortsatt i babybadekaret nå (fra stellekomoden) og det går fint, men en gang kommer han til å vokse ut av det også.. hehe

Back
Topp