BI-studenter?

Prinsessen08

Glad i forumet
Noen som studere på BI her?
Legger de noe til rette for studenter med barn/gravide? ..og hvordan går det
og kombinere studier med dette? [:)]

tjah.. jeg gikk der i 05/06.. året jeg ble gravid..
fikk bytte studiested og eksamenssted midt i studiene så jeg kunne flytte nærmere famillie.. no problem..
ingen obligatorisk undervisning..
kunne få tilrettelagt eksamen - utvidet tid - fordi jeg var veldig gravid og det var ca 1000 grader i eksamenslokalene [:D]

gikk i nydalen og i sandefjord [:)]

ORIGINAL: chriz

ka kan ej si.. fikk ikke noe tilrettelagt no til sommeren. har legeerklæring på at ej ikke kan komme på skolen pga tilstanden min.. å dermed vansklig for mej å følge undervisning å ikke minst ha 4 muntli eksamena... joda.. skulle få nettbasert studier, ditte va tili i semesteret. men fikk aldri svar. tilslutt ringte de. siste dagen det var forelesning. nei kunne ikke få nettbasert likavel... så spurte ej om ej kunne få ta den aleine.. nei det gikk heller ikke. blei dumpa ned i ej gruppe midt i oppgaven, å følte mej passe dum. å følte ej bare måtte stille opp endten e orket eller ei..

me forrige man sommeren 07, så ble han født dagen etter eksamen, men ek orket ikke reise å ha eksamen. fikk erklæring fra sykehuset at det hadde oppstått litt forskjellige ting, som gjor at ej ikke hadde hatt mulighet til å sende erklæringen til 10 dager etter eksamen. skolen godtok ikke dette, så må betale for den på nytt..

skolen legger heller ikke til rette når du har barn.. hadde flere forelesninga som beynnte kl 5 å gikk utover.. joda.. de reklamera til å me me at de er barnevennlig skole..

Er det her snakk om BI Nydalen?

Jeg går på BI Nydalen. Hadde ikke behov for noe tilrettelegging da jeg var gravid (eksamener i nov/des, fødte i feb), men har heller ikke hatt noen obigatorisk undervisning så det har gått greit. Eneste er at jeg ikke synes det var særlig stas å stå på handikapdoen og pumpe seg, men ammerom er nok for mye forlangt, hehehe!

Men etter hva jeg har hørt av/om andre gravide som skal føde rundt eksamenstider kan jeg vel ikke si at inntrykket har vært at de er interesserte i tilrettelegging...

Back
Topp