Bi gal av date med DOEN!!

*mango*

Blir kjent med forumet
andre som har det sånn og??
ikke bare må jeg på dag tid, men må opp maaaange ganger om natta også!! bi små sprø... tror gutt'ungen bruker blæra mi som fotball der inne:P

4 uker og 3 dager igjenn;)

Jeg holder på å bli spør også, det er jo do-date etter to timer om natta... sikkert samme om dagen. Litt lei ja! har 3 uker og 6 dager igjen nå.. Håper dagene går fort:)  

*mango* skrev:
ikke bare må jeg på dag tid, men må opp maaaange ganger om natta også!! bi små sprø... tror gutt'ungen bruker blæra mi som fotball der inne:P

4 uker og 3 dager igjenn;)

Ja føler med deg:) Har det akkurat sammeleis her desverre Utrolig travelt..

Samme her...men jeg er faktisk mer på do på natten enn på dagen. Her gang jeg snur meg våkner jeg av smerter i bekkenet eller pga halsbrann, og da må jeg ta meg en tur på do. Blir så frustrert!! Har en del vann i kroppen, så jeg drikker mye vann iløpet av dagen...nesten så jeg har lyst til å slutte med hele vannet, men det er vel heller ikke bra. Ifølge jordmor må jeg nok sitte like mye på do etter fødselen for å tømme meg for disse mengdene med vann..hehe. ARG! Håper hun bestemmer seg for å komme litt tidligere..

Godt å høre at vi er flere:))
føler det som finduz, at hver gang eg snur meg så må eg på do:S irriterende... har vert plaget med vann i kroppen eg å, å det hjelper å drikke vann... vann driver ut vann;) hadde en periode eg glemte det litt bort, å da fikke eg ekstremt mye vann i kroppen, hadde ikke ankler enkelte dager... så nå bøtter eg i meg med vann! ikke sååå hoven lengere da:)

men siste nytt her er at slimproppen min gikka nå for kvarter ca.... er 35+6 i dag!! hadde dere ringt å sakt fra, siden det er litt tidlig??
eller skal eg bare vente som normalt, vet det kan gå dager føre noe som helst skjer...

Oi.. Slimproppen ja. Da hadde jeg blitt gira :) hehe. Men den kan vel gå en stund før fødsel har jeg hørt. Spennende er det uansett :) tror ikke jeg hadde ringt.

nei no har eg lest meg grønn på forum:D så bestemmer meg for å ikke ringe, bare ta det lungt... kan jo gå enda noen uker te fødseln er i gang sååå... betyr jo bare at det modnes der nede... å det var jo bare biter av den, så kan jo vere mer der inne...
får bare smøre inn med tolmod!! bynner bare å bli litt sliten, så hoper litt hele tiden;)

*mango* skrev:

Har det på samme måte :(

det kommer mere, litt hver gang eg e på do!! hmmmm... bi spende å se om noe mere skjer løpet av uka:D

Flyr på do 10+ ganger på natta men jeg sover jo ikke heller så da blir det kanskje at jeg kjenner mer på blæra mi  emoticon
Men tisse gjør jeg selv om man skulle tro ikke blæra kunne fylle seg på så kort tid! 

Sånn er det her også om natten. Våkner av smerter i bekkenet eller at jeg gulper magesyre når jeg skal snu meg, og når jeg snur meg så må jeg tisse..!! Haha.. Litt av en seremoni når jeg skal ut av senga også, huff! :-P Må egentlig bare le litt av hele greia!! :-)

men det er jo litt dramakomisk, om eg kan kalle det det:D hender eg må be gubben dytte meg i ryggen, for å komme opp... mmm føler meg så deilig:)) hehe..
snart er det jo forsåvit over;) 
fikk en god natt i natt var oppe 3 ganger bare kanskje... så veldig fornøyd! føler meg utvilt for første gang på ukesvis:) han har vert veldig rolig der inne i går og i natt, så kan vere noe i det å, at natta gikk så fint...

ser den altså!!
Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på do på natta de siste nettene .....

Back
Topp