Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har nå hatt tre dager i bhg, og det har gått kjempefint! Onsdag så var jeg og hun der to timer, der hun sprang rundt og lekte mens jeg var der (hun enset meg så og si ikke da, og ville ikke med hjem da vi skulle gå).
Torsdag så var jeg der ca 30min sammen med henne før jeg bøyde meg og sa at jeg skulle gå. Hun dyttet meg vekk mens hun sa "nei" og "hade, mamma", så jeg tror hun trodde at VI skulle gå da var hun fra 9-12, alene fra 09.30.
Fredag så skulle jeg bare levere henne og si hade, hun sa så fint "hade, mamma" mens hun vinket meg avgårde, før hun vendte tilbake til å tegne
Sååå, tror dette skal gå fint på mandag skal jeg levere henne ca 08 (skal til legen med minsten 08.20), og hente ca 14.15.
Lykke til imorgenHatt tre tre dager denne uka. 1,5 time de to første dagene, også sov han der den tredje dagen. Tror vi skal prøve ordentlig i morgen.
TakkLykke til imorgen
Hørtes veldig likt ut som herBle satt av 3 dager og vi har brukt de 3. Har sin første fulle dag i morgen (5t), men er ikke bekymret. Han var veldig klar for bhg og er veldig tillitsfull til nye mennesker.
Dag 1 - 1 time, var med han hele tiden
Dag 2 - 3 timer, var der med han 30min
Dag 3 - 4 timer, jeg bare leverte og dro igjen
Han er foressten 1,5 år