Bhg?

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Hvem starter på mandag? Hva tenker du om det?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Min yngste starter mandag.. Vi har jo eldstemann der, så vi liker jo bhagen, samtidig gruer jeg meg veldig kjenner jeg.. Kjenner ikke småbarns personalet så godt og så har jeg aldri yngstemann vært så mye borte fra meg.. Samtidig føler jeg hun er klar og vant til barn mtp at vi er sammen med venner med barn osv.
Er utrolig spent.. Hva tenker du da?
 
Min yngste starter mandag.. Vi har jo eldstemann der, så vi liker jo bhagen, samtidig gruer jeg meg veldig kjenner jeg.. Kjenner ikke småbarns personalet så godt og så har jeg aldri yngstemann vært så mye borte fra meg.. Samtidig føler jeg hun er klar og vant til barn mtp at vi er sammen med venner med barn osv.
Er utrolig spent.. Hva tenker du da?
Akkurat samme som deg. Men syns han fortsatt er liten. selv om han er for seg.Storebror var et halvt år eldre. Det merkes.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Skal din i bhg nå, Lirisi?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Skal din i bhg nå, Lirisi?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja. starter på mandag. Begynte å jobbe i mai. Ferien er over nå 8.august :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Min yngste starter mandag.. Vi har jo eldstemann der, så vi liker jo bhagen, samtidig gruer jeg meg veldig kjenner jeg.. Kjenner ikke småbarns personalet så godt og så har jeg aldri yngstemann vært så mye borte fra meg.. Samtidig føler jeg hun er klar og vant til barn mtp at vi er sammen med venner med barn osv.
Er utrolig spent.. Hva tenker du da?

Signerer!!
Grugleder oss!
 
Lillebror har sin første dag i barnehage på mandag...blir spennende :) Litt vemodig for mamsen, men vet han kommer til å storkose seg ;)
Storesøster begynner på stor-avdeling på mandag, før har hun vært der lillebror begynner nå. Så kjenner jo de som jobber der fra før :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Vi skal begynne å besøke barnehagen når de åpner 11/8, men så begynner jeg på jobb 12/8 så sambo må ta hele den biten med tilvenning.. sånt er hardt for en kontrollfrik..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Mi begynner den 20. Det skal bli litt godt, men også veldig rart og litt vemodig. Men jeg ser hu har så mye glede av andre unger (går bort til alle unger i 1-3 års aldren hu ser og skal prate og leike ;) ). Har trua på at det blir bra, bare ting får kjørt seg til. Men grugleder meg ja...
 
Lillemor begynner den 12.08. Kjenner at jeg gleder meg men samtidig er det utrolig trist å ikke skulle få være sammen med henne hele dagen:(

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Knirken begynner på mandag! Å det skal bli godt:) trur han har veldig godt av det og likte seg kjempe godt der når vi var på besøk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Knirken begynner på mandag! Å det skal bli godt:) trur han har veldig godt av det og likte seg kjempe godt der når vi var på besøk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oskar begynner også på mandag. Jeg gruer meg virkelig!! Ikke for at han ikke skal trives, for det tror jeg virkelig han kommer til å gjøre, men fordi jeg skal være hjemme UTEN ham :(
Usikkert når jeg begynner i jobb igjen..



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oskar begynner også på mandag. Jeg gruer meg virkelig!! Ikke for at han ikke skal trives, for det tror jeg virkelig han kommer til å gjøre, men fordi jeg skal være hjemme UTEN ham :(
Usikkert når jeg begynner i jobb igjen..

Det går nok såå bra:) blir ikke lange dager her i starten, ikke hver dag heller likevel om vi har full plass. Jeg jobber ikke, men skal begynne igjen litt etter litt nå utover høst/vinteren:) helt ærlig må jeg si at det skal endelig blir litt godt med fri, etter å hatt han 24/7 siden han ble født! Får jeg vært med å drive litt i huset så vi får flytta snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lille begynner 18 å gruer meg! Har ikke vært borte fra henne mer en 1t et par ganger:/ og ikke spiser hun noe særlig enda, så er veldig spent på hvordan dette blir å gå. Men tror at hun blir å trives :) og jeg kjenner personale, så det går nok bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp