Bhg start..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Det nærmer seg med stormskritt:/ oog siden eldste var 2år og begynte på vinteren lurer eg på.. ka trenger eg til en 1åring no til mai? Han kan ikkje gå. han får all mat i bhg så trenger ikkje matboks:p hehe

så tenker eg på dette med mat. Om ikkje min bror kan kjøre meg for å hente lillebror i bhg vil han være i bhg fra 7-4:( då blir det jo ganske tett på med middag i halv 5 tiden og så kvelds etterpå.. er det vanlig å sende med(få de til å kjøpe inn) middagsglass som han kan få litt tidligere?
Kommer garantert på fler spørsmål, men det eg kom på no..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Frida begynte i Bhg denne uken. Veksler mellom sommer og vårvær, så vanskelig med klær. Men har tatt med tynn lue, regntøy og stonz til dårligere dager, samt en fleecedress til å ha under. Solhatt og en hettegenser til varmere dager. Samt solkrem, bleier og skiftetøy. Jo, og vårdress ;)

Når det gjelder to tette måltider så går det helt fint. Har hatt det sånn med begge mine og de har spist begge måltider. Av og til mindre middag og mer kvelds og motsatt, alt etter hva som er på menyen. Det du også kan gjøre er å be bhg gi ham en ekstra skive el to i 2-3 tiden, så kan du ta middag og kvelds i ett.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Så nå at det var et eldre innlegg...håper du fant ut av det ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det i bhg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går helt strålende. Storkoser seg i bhg. Han får et middags glass til frukten, men tenkte å kutte det ut og be de gi skive til frukten:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp