BHG-slutt, hva gir man?

Usynlig

Elsker forumet
Lille snupp slutter barnehagen idag, og jeg lurer rett og slett på hva dere ville gitt bhg-assistentene ?

Vi har vært utrolig fornøyde og lille har trivdes utrolig godt! Det er kjempetrist at hun slutter, og det kommer til å bli tøft med ny barnehage. Det er bare to assistenter i barnehagen, så ikke så mange å kjøpe til, og tenker derfor at det er ålreit å kjøpe noe ordentlig og som man kan bruke fremover f.eks.

HJELP!

Slik forhold håper jeg også å få til min framtidige barnehage!!
Det er jo supert. Første tanken som slår meg er å feks gi dem noen gode, varme votter eller sokker. Evt skjerf, lue osv.  Det er jo noe man trenger fremover når man jobber i bhg og er mye ute :)
Og gjerne en tegning eller kort som er laget sammen med 'lille snupp' som slutter :)
Lykke til med avslutning i gammel bhg og start i ny! :)

Takk for tips! Skal på shopping nå så da får jeg se hva jeg finner :o)

Takk, jeg gruer meg skikkelig til ny bhg-start! Det tok mange mange måneder sist før hun sluttet å hylgråte når vi leverte. Det er tøft, og er ganske forberedt på at det blir sånn igjen dessverre!

Barnehageansatte vasker hendene hele tiden så i barnehagen vår ble de kjempeglade for en god håndkrem. På Jernia har de termokopper som er helt tette og kan ligge i tursekken eller være med ut når de små leker uten fare for skolding. De koster 160-170 kr. Jeg har tenkt å gi det til de ansatte i barnehagen til jul eller avslutning en gang.

Jeg kjøpte to termokopper fra kitch'n, litt dyrere enn på Jernia, men de var utrolig kule!Også fikk de en liten krukke med noe småsnacks og en sjokolade hver! Kanskje litt i meste laget for noen, men vi er så fornøyde og Benedicte har hatt det utrolig bra der, så jeg syns det var ålreit å kunne gi noe man får bruk for, samt no snacks ved siden av! :o)

Hos oss har vi fått mye blomster, sjokolade, hjemmelaget frokostblanding osv Men likte veldig godt tipsene over, hadde blitt kjempegla for termokopper! :-) Har faktisk tenkt å kjøpe slike til mine assistenter, er pedleder, da vi alle er så redd for å skolde!

Surrehøna skrev:
Barnehageansatte vasker hendene hele tiden så i barnehagen vår ble de kjempeglade for en god håndkrem. På Jernia har de termokopper som er helt tette og kan ligge i tursekken eller være med ut når de små leker uten fare for skolding. De koster 160-170 kr. Jeg har tenkt å gi det til de ansatte i barnehagen til jul eller avslutning en gang.

er det vanlig å gi julepresang til de ansatte? gir man til de voksne eller til bhg da?

uff, blir en dyr jul dette her 

SweetCherry skrev:

Surrehøna skrev:

er det vanlig å gi julepresang til de ansatte? gir man til de voksne eller til bhg da?

uff, blir en dyr jul dette her 

Man må jo ikke. Det må man nesten føle på selv, hva som føles naturlig og ikke mener nå jeg :)

Lenelill skrev:
Hos oss har vi fått mye blomster, sjokolade, hjemmelaget frokostblanding osv Men likte veldig godt tipsene over, hadde blitt kjempegla for termokopper! :-) Har faktisk tenkt å kjøpe slike til mine assistenter, er pedleder, da vi alle er så redd for å skolde!

Assistentene i barnehagen hos Benedicte ble veldig glade for dem! Og det var kjempehyggelig å se :o)

Vi gir noen kroner til en felles pott, også fikser foreldrekontakten julegave. Veldig fint ;-) Tror jeg kommer til å gi noe til barbehagen, puslespill eller bok, ikke til hver ansatt når sønnen min forhåpentligvis slutter der til sommeren... Alt for mange vikarer som har vært innom i år og føles feil å være gi til noen..

Hva med en gave til avdelingen? F.eks bøker, leker, spill etc. Dette kommer jo både barna og de voksne til gode.
Ellers har jeg gitt "snacks-kurv" til avslutninger. Dvs kurv fylt med masse nøtter, litt frukt, bedre kaffe og te(ikke pose kjøpt på Rema), kanskje noe sjokolade etc. Alltid kjekt å ha noe godt på pauserommet 

Back
Topp