Bhg sko og klær

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hva slags sko har dere liggende i bhg til deres 1,5-2 åringer? Send gjerne link. Og hva bruker de under vårdress/regntøy? Har siden januar hatt liggende en litt tykkere ulldress og fleece, så er vel på tide å bytte til noe lettere?

Vi har timberland goretex sko, joggesko og gummistøvler.
Har ulltøy i to tykkelser de kan ta på under utetøyet når det er kaldt, pluss at han har ullundertøy i kurven sin. Det er litt ustabilt vær her. :)

Vi har timberland goretex sko, joggesko og gummistøvler.
Har ulltøy i to tykkelser de kan ta på under utetøyet når det er kaldt, pluss at han har ullundertøy i kurven sin. Det er litt ustabilt vær her. :)
Har du dress eller to delt i ulltøy da? Ustabilt vær her og, derfor blir jeg så usikker på hva som er for varmt eller kaldt

Frøkna har nike joggesko, men har tenkt til å kjøpe et par fra Kavat nå.

Dock boots og joggesko.
Troll parkdress, to delt fleecesett, ullgenser og ullbukse, to delt foret regntøy, lue, regnvotter og tynne bomullsvotter.

Hun går ikke i bhg men er mye ute her hjemme. Er det kaldt har hun en tynn janus ulldress under parkdress (body og strømpebukse underst). Denne:
ImageUploadedByBV Forum1432625748.267334.jpg den er helt tynn.
Alltid hals eller halselue.
Sko:
ImageUploadedByBV Forum1432625778.503800.jpg
Stonz nåe det regner:
ImageUploadedByBV Forum1432625788.122405.jpg
Uten for. Har sluttet å ha ullsokker i - med mindre det regner skikkelig og det er sølepytter.

Hva slags sko har dere liggende i bhg til deres 1,5-2 åringer? Send gjerne link. Og hva bruker de under vårdress/regntøy? Har siden januar hatt liggende en litt tykkere ulldress og fleece, så er vel på tide å bytte til noe lettere?

Har hatt stående vintersko av typen viking eller ecco I tillegg til et sett med dockboots.

Nå har jeg bytter ut dockbootsene med vanlig viking støvler uten for. Har også tatt med hjem vinterskoene og byttet de ut med vanntette joggesko. Disse : http://mobilsite.skoringen.no/adidas-terrex-mid-gtx-i_2.aspx

De er lette og greie til dager det ikke høljer ned.

Her har det vært ustabilt og lite vårlig vær de siste mnd, så har ikke vært behov for vanlig joggesko enda, men blir å sende med de senere.

Jeg gjør det sånn at støvlene står fast i barnehagen, mens det skoparet han bruker til barnehagen avhenger etter været. Er det fint, har han på seg vanlig joggesko han kan bruke, men om det er fuktig ute tar jeg terrexene.

Disse bruker han mye hjemme også, så lar ikke den type sko stå igjen :)

Har hatt stående vintersko av typen viking eller ecco I tillegg til et sett med dockboots.

Nå har jeg bytter ut dockbootsene med vanlig viking støvler uten for. Har også tatt med hjem vinterskoene og byttet de ut med vanntette joggesko. Disse : http://mobilsite.skoringen.no/adidas-terrex-mid-gtx-i_2.aspx

Her har det vært ustabilt og lite vårlig vær de siste mnd, så har ikke vært behov for vanlig joggesko enda, men blir å sende med de senere.

Jeg gjør det sånn at støvlene står fast i barnehagen, mens det skoparet han bruker til barnehagen avhenger etter været. Er det fint, har han på seg vanlig joggesko han kan bruke, men om det er fuktig ute tar jeg terrexene.

Her har det vært rundt 8-10 grader og surt I hele mai, så han bruker fortsatt en tykk fleecejakke og ullbukse under vårdress og regnklær, men har også liggende en tynn fleecedress. Har også sett at han bare har hatt strømpebukse og body under dressen de dagene sola har varmet godt :)

Ok jeg og lar støvlene ligge fast i bhg. Også har vi de vinterskoene fra bisgaard som hun har på til og fra. Men blir som oftest kun de uansett vær. ImageUploadedByBV Forum1432644905.804858.jpg er disse så føler ikke de ser for vinteraktige ut. Men hun trenger nok nye.

Hva tenker dere om støvler da? Har foret og liker det veldig godt. Droppe det eller greit at det er foret?

Ok jeg og lar støvlene ligge fast i bhg. Også har vi de vinterskoene fra bisgaard som hun har på til og fra. Men blir som oftest kun de uansett vær. Vis vedlegget 118927 er disse så føler ikke de ser for vinteraktige ut. Men hun trenger nok nye.

Hva tenker dere om støvler da? Har foret og liker det veldig godt. Droppe det eller greit at det er foret?

Spørst vel litt på tempen. Begge barna mine har hatt dockboots i hele vinter, så de er det jo ullsåle som man kan fjerne i, men nå når 2åringen hadde vokst ut av de, valgte jeg å kjøpe vanlige vikingstøvler. Er jo greit å regulere med gode sokker i om det er surt ute, tenker jeg. De skal jo brukes i sommer også, og da tenker jeg forede vil være for varme.

De vokser jo så fort ut av sko når de er så små, så regner nesten med jeg må kjøpe nye til vinteren likevel :-)

Har ikke flere par sko av samme type.
Han har 1 par joggesko, så har e kjøpt vader (støvler og regnbukse i ett), 1 par vintersko og 1 par cherrox.

Gore-tex joggesko, støfler, dock boots, regntøy, todelt skalldress fra Pop og ullundertøy/ mellomlag :)
Vi bruker det samme i barnehagen som hjemme da, kjøper ikke dobbelt opp. Bortsett fra at vi har en ekstra regnbukse dersom vi ikke rekker å vaske/ tørke før neste dag (det hender seg han har tisseuhell!)

De har dock boots, og goretex joggesko . Tynn ulldress på yngste, og begge har fleece todelt sett. Hvert sitt tynt ullsett (to delt) , tynne halser, luer, vanter, regnvotter og regnsett. Yngste har også parkdress . Og det henger alltid skalljakke og bukse på plassen :)

Han har Timberland GoreTex, Geox joggesko, Bisgaard gummistøvler og Viking Thermo.

Han har en tynn ulldress, evt. bare en tynn fleecejakke under parkdressen.

Alltid hals!

Back
Topp