Bhg på torsdag...??

*MissMe*

Gift med forumet
Altså på lillejulaften.

Så en tråd om dette på generell at de syns synd på ungene som måtte i bhg denne dagen.
Nå er vi jo hjemme begge to i år, men normalt så er vi jo på jobb og kan derfor ikke ta henne ut av bhg.
Men opprinnelig hadde vi tenkt å sende henn i bhg for å få gjort de siste forberedelsene hjemme. Men så ombestemte vi oss nå og skal ha henne hjemme likevel.

Er det virkelig så fælt å gå i bhg på lillejulaften?[8|]

nei, fært er d ikke! Har man ikke mulighet, har man ikke mulighet! Er jo en koselig dag da, så hadde jeg gjort d for at jeg gjøre noe (annet enn jobb), hadde jeg villa prøvd å korta ned dagen mest mulig.

Er nok mange som må d, og syns d blir feil å legge dårlig samvittighet på foreldrene der man må, den er nok der fra før. hadde man fått valgt hadde man seff vært hjemme med ungene sine[:)]

Jeg ser ærlig talt ikke problemet med å sende de i barnehagen lille julafta altså.. [8|][:)] 

Ikke jeg heller![&:] Lillejulaften er jo en helt vanlig dag. Mathea skal ikke i barnehagen, men hadde jeg vært i jobb hadde hun helt sikkert vært der.. Hun storkoser seg der! 

hadde egentlig tenkt å ha han fri siden vi begge er hjemme. men ådne har vært hjemme så lenge nå så lurer på å sende han bare for at han ikke skal glemme hele barnehagen. Skal tross alt ha over en uke ferie etterpå.

så kanskje 5 timer i dag og i morgen om formen holder seg slik den er nå?

ORIGINAL: MeMyself

Jeg ser ærlig talt ikke problemet med å sende de i barnehagen lille julafta altså.. [8|][:)] 
ikke jeg heller! Å siden vi begge skal jobbe så må han. Å det har han godt av [:D]

Syns ikke det er fælt! Mange må jo jobbe denne dagen. Men om man er hjemme begge to syns jeg jo det er hyggelig at barna får være med på juleforberedelsene.... Jeg personlig kommer aldri til å sende ungene i bhg på lille julaften, for jeg har alltid fri denne dagen.

Det er jo flere sider av saken tenker jeg:

*det er ikke "fælt" å sende ungen i bhg hvis man må på jobb

*det er ikke "fælt" å sende ungen i bhg hvis man ønsker å gjøre siste finishen på husarbeidet SÅ LENGE UNGEN FÅR VÆRE MED Å PYNTE LITT!!!

*Men jeg syns det blir feil å sende ungen i bhg når begge går hjemme og ungen går glipp av all førjulstingene!

Emmeli er hjemme i dag og pynter sammen med meg og Ine. Men i morgen må hun i bhg da både jeg og pappan må på jobb[;)]

Her har begge fri i morgen,men sender dei i bhg noen timer allikevel[:)]
Så får me pakke i bilen og rydde siste rest,så henter me dei etter lunsj[:)]

Det er ikke fælt å sende ungene i bhg lille julaften fordi man må jobbe! Men mitt personlige valg ang saken, er at ungene er hjemme lille julaften. De hadde vært hos andre i familien om ikke jeg hadde hatt fri. Men nå er skolen uansett ferdig for i år, og da går det jo greit[:D]

vi er heime begge 2 i morgo og A skal ein liten tur i bhg, for han går kun halvt og han liker seg så godt der, etter torsdagen skal han ha fri til 3 jan og da skal han begynne på fult igjen sia eg skal begynne å jobbe igjen. Julafta skal han IKKJE i barnehagen da skal vi vere heime og kose oss og krangle litt [;)][:)][:D]

No når eg har vore heime så har eg levert han i 9-9.30 tida og henta han rundt 3 heilt passe syns eg og han vil så gjerne i bhg og vi koser jo oss heime annakvar dag..

Syns det er helt i orden jeg altså[:)] hadde nok sendt snuppa en kort tur bort under normale omstendigheter.

Tror det er personligheten bak valgene som gjør om de er riktig eller gale. En lat forelder som bare ikke orker ungen sin lille juleaften er fæl som sender barnet bort, en forelder som har jobb/stresser med forberedelser eller andre uforutsigbare ting kan fint sende ungen sin av gårde i bhg. De fleste oppegående foreldre gir barna lov å delta i juleforberedelsene vil jeg tro[:D]

vi tok juleferie på fredagen som var, og har ferie helt til 4.januar.
men det er fordi vi begge er hjemme, og sa syntes jeg det blir litt feil for oss å sende emma i bhg.
koser oss litt ekstra før babyen kommer i huset.
men til spm, så syntes jeg det ikke er fælt å sende barn i bhg lille juleaften, men kanskje ikke hel dag om man går hjemme.

Vi hadde jo tenkt å benytte formiddagen med rundvask her hjemme slik at vi kunne kose oss med juleforberedelser og pynting av treet på ettermiddagen.
Men nå har vi tatt juleferie og skal prøve å få vaska hus, vaska klær, pynte tre og kose oss...[8D]

Vi sender jo snuppa i bhg nesten hver dag selv om begge er hjemme for tiden, men omstendighetene gjør at vi må ha henne i bhg... Og hun trives godt der og har korte dager..

ungene her skal i bhg, fordi jeg må jobbe ( jobber i barnehagen de går i ) skulle gjerne hatt fril.Men,men.blir nok av fridager fremover. Så jeg har ikke dårlig samvittighet for det.

Vurderte det, men så ble jeg ferdig med å vaske igår og da synes jeg det var for galt å sende de[:)]
De er så mye i bhg ellers, så mammahjertet syntes det var deilig å kunne la de være hjemme.
Så vi koser oss her med film og snop[:)]

ORIGINAL: Buble

Vurderte det, men så ble jeg ferdig med å vaske igår og da synes jeg det var for galt å sende de[:)]
De er så mye i bhg ellers, så mammahjertet syntes det var deilig å kunne la de være hjemme.
Så vi koser oss her med film og snop[:)]

Vi har jo tuuusen ting å ordne i dag, men er nok minsta som stjeler mest tid av oss. Anna kan jo være med på ærend osv!![;)] Så nå skal hun på kosetur på butikken, tipper hun får noe godteri av faren sin...[8D]

Back
Topp