Bhg på julaften

Jeg kan rett og slett ikke huske, i fjor var jo også julaften i helgen? Men troor kanskje den har pleid å være åpen noen timer:) også sender de ut skjema om når ungene skal i bhg.

Vi hadde åpent på julaften i mange år, men det var neste aldri barn der da.. var forbeholdt de hvor begge foreldrene måtte jobbe. Ett år var det noen som prøvde å si at barna skulle komme fordi de selv skulle vaske huset. De måtte pent holde barna hjemme :p nå har vi stengt både julaften og nyttårsaften heldigvis :happy: Kommer aldri til å sende egne barn i barnehagen på julaften!

Usikker på om bhg er åpen da, småen var syk hele desember i fjor og jeg jobber ikke den dagen lenger. Men når frøkna gikk i bhg var den åpen frem til 12. De årene jeg jobbet julaften var ikke hu hos meg, Og bhg hadde ikke hjulpet stort uansett, siden jeg jobbet turnus og derfor lenger enn det den var åpen. Men skjønner at noen ikke har noe valg, da mange jobber julaften også.

Jeg er usikker på om den muligens hadde åpent (eller mulighet for å holde åpent ved behov) en av de første åra storebror gikk der. Men det har de hvertfall helt slutta med nå, var vel ingen som hadde det behovet. De har hvertfall aldri vært i bhg. på julaften, mannen har alltid fri.

Det samme tenker jeg. Tenk å bli sendt i barnehagen på selveste julaften. Har aldri hørt om noen som har vært i bhg på julaften, tror de fleste kjenner noen barna kan være sammen med dersom de må jobbe.
Ikke jeg heller faktisk

Her er det stengt, men hadde uansett ikke benyttet meg av det :)

Barnehagen er så vidt jeg vet stengt :) Uansett ville vi ikke sendt han i bhg på julaften :)

Bhg er åpen julaften her vi bor (bortsett fra i år selvsagt ettersom julaften er på søndag), men min har aldri vært der den dagen de årene han gikk i bhg.

Den bhg de to eldste gikk i, stor bhg med sånn par hundre unger, hadde åpent hele året, også julaften dersom minst to eller tre påmeldte.
Det var aldri åpent julaften så lenge vi hadde barn der.

Det lengste mine har vært der er lille julaften og da jobber jeg bare halv dag så ikke ofte har har vært der da heller. I år faller det jo på en helg.

Noen foreldre jobber i jula, sånn er det jo. Men de fleste har vel familie barnet da kan feire jul med og slippe bhg på julaften.

Back
Topp