Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vår er stengt på juleaften, men nå er det også en ansatt-barnehage i en bedrift hvor alle har fri på juleaften.
Vet at det er flere voksne som må jobbe så jeg ser behovet for det i vanlige barnehager
Nei, den er såvidt jeg vet stengt på julaften. Kommer nok heller aldri til å evnt benytte oss av det. Har ihvertfall hittil hatt fri hver julaften, og har et par besteforeldre som er pensjonert
Her i bygda stenger den. Jeg jobber turnus og har vakt julaften med jevne mellomrom, heldigvis har mannen en jobb som stenger 2e.des så han kan være hjemme.
Det samme tenker jeg. Tenk å bli sendt i barnehagen på selveste julaften. Har aldri hørt om noen som har vært i bhg på julaften, tror de fleste kjenner noen barna kan være sammen med dersom de må jobbe.
Barnehagen har åpent til 12 på julaften om den faller på en hverdag, men julaften for meg er hellig. Jeg jobber ikke den dagen, selv om jeg jobber turnus. Jeg søker om ekstra fri allerede i august for å sikre at julaften er en fridag og da skal ungene og jeg sitte hjemme, se på TV og spise godteri fra sokken vår