Bhg på julaften

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har barna deres vært i barnehagen på julaften fram til 12?
Er barnehagen åpen eller stengt julaften?

Nei, aldri.
Både bhg og jobben min er stengt julaften.

Vår er stengt på juleaften, men nå er det også en ansatt-barnehage i en bedrift hvor alle har fri på juleaften.
Vet at det er flere voksne som må jobbe så jeg ser behovet for det i vanlige barnehager

Aldri hatt behov for bhg på julaften. Usikker på om den var åpen. Mye man glemmer på 2 år :P (skolegutt i 2.klasse)

Nei, den er såvidt jeg vet stengt på julaften. Kommer nok heller aldri til å evnt benytte oss av det. Har ihvertfall hittil hatt fri hver julaften, og har et par besteforeldre som er pensjonert :)

Barnehagen har alltid pleid å stenge to dager før jul, og denne julen er jo julaften på ei søndag så da er den ivertfall stengt :D

Barnehagen er stengt. Og om behovet melder seg, får vi krysse fingrene for at en av tantene eller besteforeldrene kan stille som barnevakt [emoji6]

Her i bygda stenger den. Jeg jobber turnus og har vakt julaften med jevne mellomrom, heldigvis har mannen en jobb som stenger 2e.des så han kan være hjemme.

Ganske sikker på at den er stengt. Skulle det bli sånn at vi begge måtte jobbe, så har han besteforeldre eller tanter han kan være hos

Her er det stengt, både på jobb og i bhg. :)

Bhg her har åpent.
Vi har ente fri eller hjemmekontor den 24/12.

Stengt men hadde aldr sendt min uansett

Det samme tenker jeg. Tenk å bli sendt i barnehagen på selveste julaften. Har aldri hørt om noen som har vært i bhg på julaften, tror de fleste kjenner noen barna kan være sammen med dersom de må jobbe.

Barnehagen har åpent til 12 på julaften om den faller på en hverdag, men julaften for meg er hellig. Jeg jobber ikke den dagen, selv om jeg jobber turnus. Jeg søker om ekstra fri allerede i august for å sikre at julaften er en fridag og da skal ungene og jeg sitte hjemme, se på TV og spise godteri fra sokken vår :p

De holder kun åpent fram til 12 lille julaften. Julaften er stengt. Må være skikkelig krise den dagen jeg sender ungene mine i bhg på julaften.

Edit: nei, nå tar jeg feil. Er åpent full dag lille julaften, men er jo svært sjelden barn er der mer enn fem-seks timer.

Last edited:
Barnehagen er åpen, men gutta har aldri vært der på julaften[emoji4]

Back
Topp