Bhg og SMS.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
visst mine barn er syke sender eg melding men får aldrig svar tillbacks igjen. Idag sende eg en melding angående jenta som er i bhg.
Er dere bhg flink att svara tillbacks på SMS vid sjukdom eller andra SMS??

Får melding tilbake iblant med god bedring om jeg sender melding om sykt barn. Komme an på hva de holder på med når meldingen kommer, barna som er der har prioritet

Får som regel tilbake med god bedring [emoji4] men er ikke alle som er like flinke. Synes det er hyggelig å få svar tilbake [emoji4]

Her var de alltid flinke til å svare, men innimellom tok det tid om de var opptatt med en aktivitet\møte o.l.

Her skulle eg ønska eg fick svar akurat idag. Før jenta har vart i bhg 2 dagar på 1 mnd og Hon var rasande , skrek græt spennde og slog Hon skulle absolutt ikke i bhg. Får vont av att sende henne i bhg sånn. Men nå må Hon træffe litt annet folk og komma in i rutiner igjen

Får alltid svar her. Ikke på minuttet, men gjerne når neste ansatt kommer på jobb.
Egentlig litt glad for det, for de er jo bare en på jobb på avdelingen en liten periode om morgenen, så litt godt at de ansatte ikke henger på telefonen da [emoji6]

Her skulle eg ønska eg fick svar akurat idag. Før jenta har vart i bhg 2 dagar på 1 mnd og Hon var rasande , skrek græt spennde og slog Hon skulle absolutt ikke i bhg. Får vont av att sende henne i bhg sånn. Men nå må Hon træffe litt annet folk og komma in i rutiner igjen
Uff, slikt er vondt både for liten og stor. Skjønner veldig godt at du har behov for svar, og jeg synes ærlig talt det er merkelig om de ikke svarer.

Får bestandig en hyggelig melding tilbake. :)

Jeg svarer alltid. Ikke alltid de i ungenes barnehage gjør det og det er litt irriterende for da vet jeg jo ikke om de har sett den eller ikke. Det tar jo ikke lange stunden å skrive OK.

De var flinke å svare på sms i vår bhg. Samme nå på sfo. Faktisk sånn at de svarer raskere hvis man sender en sms enn hvis man ringer :P

Vi får alltid bekreftelse fra barnehagen på sms dersom vi sender sms.

Ringer vi så er jo det selvsagt uaktuelt med sms.

Får alltid svar på SMS, men hender (naturlig nok) at det tar litt tid

Da eldste begynte i barnehagen så de med engang at det var bare å sende melding om vi ikke kommer. De svarer om de har tid, men ellers ikke. Og det skjønner jeg godt. Jobber i barnehagen selv og hører ofte hvordan det plinger inn på mobilen og alle barna som skal passes på. De sa også at hvis vi hadde behov for svar kunne vi presisere det eller ringe

Vi har en app hvor alt fra bilder/beskjeder/meldinger foregår. Registrerer bare sykdom, og da får jeg alltid en hyggelig melding tilbake (forventer det ikke) med «God bedring til ***** <3 «

Får alltid svar, men i den forrige avdelinga skrev de alltid "god bedring" og gjerne noe annet litt personlig og hyggelig. I den nye skriver de bare "OK. Ha en fin dag :)" eller lignende. Men får i allefall alltid svar :)

Jeg får bestandig svar.
Og jeg er lærer og svarer også bestandig dersom jeg får sms fra foreldre.

Jobber i bhg. Sender som regel god bedring mld. Men hender vi rett og slett ikke har tid

Får alltid svar! Syns faktisk noe annet er uhøflig fordi det sier noe om mld er mottatt eller ikke.

Som litt ekstra sender ofte bhg til minstemann bilde om det har hvert noe spesielt ved levering og spesielt i begynnelsen, det var veldig godt!

Og ser de jo I ulike situasjoner og var der på en lengre tilvenning så vet jo også at de ikke henger ved mobilen heldigvis

Bare prøvd en gang her. Men ringer man mobilen så er ikke den altid slått på. Så ganske irriterende. Må liksom stå opp for å ringe og med syke barn som vil sove så er ikke det noe gøy. De står opp når jeg gjør det uansett.

Back
Topp