Bhg Dress/ ol?

Tina pusen

Gift med forumet
Storesøster starter i bhg den 16 mai.

Er det noen snupper her som vet om noen steder som selger ikke alt for dyre parkdresser som IKKE er foret? jeg kn vel sy på sånne slitelapper selv evt?

Er det ikke refleks som er litt rimelige og gode..?

Jeg har NULL Peiling på dette :P heheh

Er derfor jeg spørr ;) har rein bukse å jakke, men hører det er greit å han en parkdress som ikke er foret også.

Jeg har kjøpt vår/høst dress fra reflex, gode og ikke så dyre, vindtett og vanntett.

Var det jeg mente ja. Vet om andre dresser som er gode, men er vel nesten bare refleks som både er billig og god..?

Så bra du fant, tinamor. Greit for alt en er ferdig med. Hm har billige tøfler. Sånn ballerinasko med disney trykk på. Sitter godt på foten og koster 79,- mener jeg. Sånn hvis ikke du har det enda.

Var det jeg mente ja. Vet om andre dresser som er gode, men er vel nesten bare refleks som både er billig og god..?

Så bra du fant, tinamor. Greit for alt en er ferdig med. Hm har billige tøfler. Sånn ballerinasko med disney trykk på. Sitter godt på foten og koster 79,- mener jeg. Sånn hvis ikke du har det enda.

hehe, vi har kjøpt innesko og nye joggesko. Mangler gummistøvler, og sånn dress å litt småtterier.

Ellers tror vi er ganske i mål :)

Refleks kan du få ganske billig ja. Vi kjøpte vinterdress på tilbud i høst til 299 og den er jeg kjempefornøyd med.
Ellers har kappahl en dress tror jeg som ble best i test av billige dresser. Noen sånt som best kvalitet i sin prisklasse eller noe.

Refleks kan du få ganske billig ja. Vi kjøpte vinterdress på tilbud i høst til 299 og den er jeg kjempefornøyd med.
Ellers har kappahl en dress tror jeg som ble best i test av billige dresser. Noen sånt som best kvalitet i sin prisklasse eller noe.
Kapphal sin vinterdress kom best ut i test og var fantastisk:) kjempe fornøyd med den bortsett fra at begge mine g tantungen min slitte hål i den på samme plass, vi klagde og fikk ny:) kn absolutt kjøpe den igjen:)

har hørt at kapahl sin skal være ok, men er ikke det vinterdress?

Barnas hus har vel refleks.. Muligens babyshop også...? Ellers kan man kjøpe masse dresser til halv pris nå så man har til neste sesong. Mye penger å spare der.

Må du huske å merke klærne også, det er så møkk kjedelig.. Alt som skal med i bhg, matbokser og drikkeflasker også.. Kooooos deg med jobben. :p

fer

Barnas hus har vel refleks.. Muligens babyshop også...? Ellers kan man kjøpe masse dresser til halv pris nå så man har til neste sesong. Mye penger å spare der.

Må du huske å merke klærne også, det er så møkk kjedelig.. Alt som skal med i bhg, matbokser og drikkeflasker også.. Kooooos deg med jobben. :p
er ferdig med merkingen på det meste ;)

Kjøpte merkelapper fra merkalt.no :D

fer

er ferdig med merkingen på det meste ;)

Kjøpte merkelapper fra merkalt.no :D

Anbefaler merkelapper fra Askeladden, de har noen som heter fargelapper. De kommer, som navnet sier, i flere farger,men det er ikke poenget.. de er strykefrie! Du kan altså bare klistre de rett på det plagget du skal merke. De er også til å merke matbokser o.l.
Jeg kjøpte strykelapper før disse geniale strykefrie kom,og syntes jeg var så flink og merket alle klærne. Men så vokste han og det ble ny sesong og nye klær og det kom et plagg her og der og da gadd jeg ikke ta fram strykejern og brett bare for det. Men med fargelappene er det bare å stoppe ungen på vei ut døra når du kommer på at den nye dressen skulle vært merka,og bare klistre en lapp bak i nakken :)

Anbefaler merkelapper fra Askeladden, de har noen som heter fargelapper. De kommer, som navnet sier, i flere farger,men det er ikke poenget.. de er strykefrie! Du kan altså bare klistre de rett på det plagget du skal merke. De er også til å merke matbokser o.l.
Jeg kjøpte strykelapper før disse geniale strykefrie kom,og syntes jeg var så flink og merket alle klærne. Men så vokste han og det ble ny sesong og nye klær og det kom et plagg her og der og da gadd jeg ikke ta fram strykejern og brett bare for det. Men med fargelappene er det bare å stoppe ungen på vei ut døra når du kommer på at den nye dressen skulle vært merka,og bare klistre en lapp bak i nakken :)

Jeg har også noen liggende foran i sekken.. Sånn at man alltid har de med seg. ;-)

Ser du har kjøpt dress, men vil bare gi deg et tips om at en trenger ikke dobbelt opp av ting til bhg. ( mange som tror det)

Vi har bare hatt en parkdress, ett regnsett, ett par støvler osv. Vi tar de jo bare med frem og tilbake. Null stress. Tar jo uansett med klær og sko hjem til tørking.
både penger spart og ikke minst mindre klær. Det blir mere enn nok klesrot synes jeg ihvertfall.
:) lykke til med bhg start:)

Var vinterdressen vi hadde, helt fantastisk på vanntetthet og kulde( noe som kan trenges her på vestlandet;)) men ja de har i parkdress og, og i jakke og bukse:)

Bruker ungen din smukk til soving ol. e d lurt å bestille smukker med navn på, da e d enklere for ansatte å vite kem d e sine smukker! Har du berre på slike lapper så e d lett for at dei blir kroppet av!

Ha
r kjøpt klistrelapper fra merkalt.
Fikk 80 klister og 80 strykelapper :)

Back
Topp