Bh'er...

kiwegian

Blir kjent med forumet
Vet at alle er forskjellige, men noen som har noen gode bh tips?
Har allerede vokst ut av de jeg normalt bruker.. trenger noen gode, behagelige..
sukk.. er så kjedelig å prøve ørten bh'er... blæh..

fant aldri noen skikkelig gode å fine bher sist jeg.. men kan vertfall si deg at de fra sparkjøp IKKE var gode :P

har to fra lindex som er helt ok :)

det var ammebher vel å merke.. kjøpte det likegreit når jeg vokste sånn.. men det var siste.. ingen nye innkjøp enda..så følger med her :)

Core bh'ene på lindex er som en drøm synes jeg. Jeg sliter med å finne bh'er i DD, men der har de alltid og det er god støtte i dem.

tenkte skulle sjekke sparkjøp faktisk, men om de er ekle, kanskje jeg dropper å ta turen helt dit.. Bruker en amme bh fra sist nå.. men kjenner jeg vil ha noe enda mer mehagelig.. om det da finnes--- hehe... 

Core har jeg faktisk ikke hørt om engang.. hmm.. sjekke ut! Takk! 

Jeg bruker BH'er fra Change etter at jeg raste opp fra E cup til G cup etter at jeg ble gravid, da var det plutselig ingen bh'er i "vanlige" butikker som passet lenger. Men de har i alle størrelser på Change, fra A-K cup tror jeg, verdt å sjekke ut, jeg er iallefall veldig fornøyd med mine to derfra! :)

Har en del bh er fra change jeg også.. men vokst ut av de også.. DD og E i Change bh'ene her også..tenkte jeg skulle dit idag for å prøve, de er så flinke der. Får all hjelp man trenger og trenger ikke gå ut av prøverommet for å finne ny str. de gjør alt for deg. Men idag var jeg så uggen at jeg orket ikke tanken på noe prøving engang  : P

Kjøpte Triumph sin nå og er kjempe fornøyd! Myk og behagelig :) Også kan man jo følge med litt, for cubus har ofte salg på undertøy ;)

Jeg digger de fra Kappahl, xlnt, de sitter som et skudd på mine relativt digre fordeler!

Takk! skal sjekke ut!
Men de xlnt, er ikke de generelt veldig store, også rundt "midjen" eller hva det kalles rundt.. 
vanskelig å finne riktig str. når man er smal rundt, men trenger stor cup.. 

Sørbø har stort utvalg i bher som er store i cuppen.

Slikter veldig med å finne bher selv, men finne store å sy inn, for det finnes ikkje bher i min str, selv ikke på de som reklamerer for store str. 

Jeg liker triumph sine... også har jeg noen gode fra change..

sist bestilte jeg fra underverker.no og der fant jeg en supergod en. Husker ikke helt merket men uten noe innlegg. Liker ikke at jeg har fått større pupper så orker ikke masse push og sånt.

Har du vært på change, Gullklump? Der har de smale rundt og store cuper..  Blir nok sikkert dit jeg går denne gangen å tror jeg.. 

Jepp, vært over alt.

Har bestillt litt fra danmark,også var vi på tur til Lyngdal av alle plasser og der er det en butikk der de hadde min str. 

Men jeg fikser fort et par bher med symaskinen, bare kjøpe noen der cupen passer som er for vide rundt.

Er foresten veldig enkelt og lage en vanlig bh om til ammebh også dersom noen er intereserte i det ;)

kiwegian skrev:
Takk! skal sjekke ut!
Men de xlnt, er ikke de generelt veldig store, også rundt "midjen" eller hva det kalles rundt.. 
vanskelig å finne riktig str. når man er smal rundt, men trenger stor cup.. 

De har ikke så veldig store bh'er på XLNT, iallefall ikke i cup-str, kun opp til F cup tror jeg. Jeg er også smal rundt, bruker 70G, og på Change har de masse fine bh'er i alle slags størrelser! :)

Back
Topp