Bhatti om natta

Momofmany

Forumet er livet
Sover du med bh om natta? Hvordan skal du gjøre det når babyen kommer og skal amme på natta?

Jeg har nettopp begynt å bruke igjen men merka d blei tungvint med baby, så det er ca 4 år siden sist jeg brukte d :p

Hahahaha, fantastisk autocorrect!! :laughing021

Men uansett, jeg bruker ikke bh om natta nå, men regner med jeg kommer til å bruke det til å begynne med når ammingen er i gang, på grunn av lekkasjer og sånt ;)

Nei ikke nå. Jeg begynner å bruke bh om natta når jeg begynner å lekke :)

Med datteren min så begynte det å disse råmelk når jeg bare var 9 uker på vei. Nå er jeg 12+4 og ingenting enda heldigvis.

Her kommer amme bh'en frem når jeg begynner å lekke. Kommer til å bruke det om natten når jeg ammer uansett:-)

Trodde du kalte det batthi jeg laughing7
Husker ikke helt hva jeg gjorde, men tror jeg sov med ammebhen, kommer vel til å gjøre det nå og tenker jeg :)

jeg hadde hverken problemer med melkelekk før fødsel ell etter fødselen sist..tror faktisk jeg ikke brukte ammebh i det hele tatt på natten, men mulig jeg brukte det litt

Jeg bruker aldri bh om natta..så når jeg lakk sist,tenkte jeg ikke tanken på å bruke bh om natta:p heh..da blir jeg nok bruken det denne gang:p

Bruker ikke bh i det hele tatt nå. Blir så kvalm og svimmel av alt som strammer litt for mye :/ uff. .
Men kommer til å bruke bh på dagen når jeg er bedre og må se om jeg lekker å sånt om jeg skal sove med det senere..

Back
Topp