BH?

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
[:D]endelig fått kjøpt meg en ny bh,som faktisk passer.... har alltdi vært en 75b,men nå er det 80b som er det eneste som passer for en liten stund...
Noen andre som har måttet bytte ut alt det gamle??

Ikke enda, men det kommer[;)] liker igrunnen ikke å kjøpe bh'er.. hmm

Her skjønner jeg ingenting, føler puppene tar over kroppen snart...har faktisk fått ett par strekkmerker på de, men på undersia da, så det vises heldigvis ikke mye. Jeg brukte 75 b nå er jeg oppe i 80c..jadda. Min kjære er fornøyd,men jeg savner litt de opprinnelige puppene mine jeg...[:(] så Søtnosa du er ikke alene om å ha gått opp i bhstr. Håper alt står bra til med deg vennen

Klem fra alillan...yihhaha[:D]

Måtte kjøpe nye for flere uker siden jeg, gått opp fra 80 B til 85 C... Skikkelig ulekre "bestemor-bher", men de er i allefall behagelige...  

jeg har skiftet fra 80A til 85B! [:)]  men har ikke funnet en bh som er skikkelig behagelig enda! [8|]  syns utvalget er for stort!  jeg har ett par ammebh`er fra forrige gang og de ble kjøpt på lindex. veldig fornøyd med dem![:)]

har alltid brukt bh med spiler jeg og str 75c på bher med push up.
må ha litt push up resultert etter forige svangerskap.
men nå nytter det ikke med noe push up nei dem detter jo bare ut. [:D][:D]og di tynne stroppene boret seg jo inn i skuldrene av tyngden [:(]
måtte trø til å kjøpe en vanlig bh med brede stropper og fortsatt str 75c men myyyyye behageliggere og puppene er inni bh'en  hehe[:D] kjøpte på SØRBØ jeg. følte det var litt bh-utseende til den eldre garden menmen bh'en var ihvertfall god den.

Har nok gått opp en str jeg også ja, for det tyter bra her og der.. [8|] Må vel kjøpe nye. Hoff. Har 75c til vanlig, og det er stort nok for min del. [;)]

nei,nå bruker jeg noen vanlige. [:)] begynte ikke å bruke ammebh`ene før jeg lå på sykehuset. de er 85C !! [:)]  trodde aldri de skulle passe,men det er helt utrolig hva melk i puppene kan gjøre! [:D] 

ORIGINAL: Madre Mia

Måtte kjøpe nye for flere uker siden jeg, gått opp fra 80 B til 85 C... Skikkelig ulekre "bestemor-bher", men de er i allefall behagelige...  

Samme her!

Har byttet fra 75B til 80C [:D]
Men, trur eg har "vekst smerter", brøsta er sååå såre [:'(]
til min kjæres STOOOORE fortvilelse...

ORIGINAL: søtnosa

[:D]endelig fått kjøpt meg en ny bh,som faktisk passer.... har alltdi vært en 75b,men nå er det 80b som er det eneste som passer for en liten stund...
Noen andre som har måttet bytte ut alt det gamle??

jeg har ikke kjøpt inn noen nye bh-er ennå, og håper i grunn at jeg slipper også...jeg vil helst ikke ha dem så mye større, men jeg slipper vel ikke unna uansett om et par måneder...men heldigvis passer alle mine gamle ennå[;)][;)]
(hm, det kunne jo høres ut som om mine pupper er såå store, men det er de ikke...men de er store nok til at jeg ikke vil ha dem større da på en måte[8|])

jeg også har gått opp fra 75b yil 80b.
Det var jammen godt med en bh som passet!! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Jeg har ikke kjøpt nye BH´er enda, men burde gjort det for lenge siden! Amme-BH ble jeg anbefalt å vente så lenge som absolutt mulig med å kjøpe fordi puppene høyst sannsynlig ville vokse enda mye mer når melken kommer. Er mer enn stor nok nå, er opprinnelig en 75 D/80 D, og nå burde jeg helt klart hatt en 75 E [:'(][&:][:@]... Det liker jeg IKKE! Og det før jeg har fått melk i puppene til og med. Hvor skal dette ende, det er jo Dolly Parton allerede.... Hehe.... [:)][;)]

Samme her..er en 75D men ser ikke akkurat slik ut (heldigvis?) Må nok invistere i en ny BH eller to. Har lest at man helst ikke skal bruke
BH med spiler for det kan gjøre noe med melkekjertlene. Så det blir vel å kjøpe en av de fiiiiine bestemorBH'ene..i farge lysebrun..bare for å dra den helt ut liksom..

ORIGINAL: Neener

ORIGINAL: Nesing

Jeg har ikke kjøpt nye BH´er enda, men burde gjort det for lenge siden! Amme-BH ble jeg anbefalt å vente så lenge som absolutt mulig med å kjøpe fordi puppene høyst sannsynlig ville vokse enda mye mer når melken kommer. Er mer enn stor nok nå, er opprinnelig en 75 D/80 D, og nå burde jeg helt klart hatt en 75 E [:'(][&:][:@]... Det liker jeg IKKE! Og det før jeg har fått melk i puppene til og med. Hvor skal dette ende, det er jo Dolly Parton allerede.... Hehe.... [:)][;)]

Samme her..er en 75D men ser ikke akkurat slik ut (heldigvis?) Må nok invistere i en ny BH eller to. Har lest at man helst ikke skal bruke
BH med spiler for det kan gjøre noe med melkekjertlene. Så det blir vel å kjøpe en av de fiiiiine bestemorBH'ene..i farge lysebrun..bare for å dra den helt ut liksom..

Hehe, Ser det for meg, alle i marsklubben sitter med bestemorBH'er.. Stilig[:D]

Jepp, må fornye meg på BH fronten jeg og, føler meg også som en ku[:D]. Siden jeg skal til London i helgen skal jeg spandere på meg en BH fra Agent Provocateur, de har noen råstilige svanger/amme-BHer. Anti-bestemoraktige [;)][:D]

Siden jeg ammer gullet litt enda, har jeg ikke merka så mye på puppene denna gangen. Men forrige svangerskap gikk jeg fra 70C til 75DD... Store problemer med å finne BH'er ja... [&:] Nå er faktisk puppene bare litt større enn normalen, så det hender jeg trykker dem inn i dem gamle 70C puch-up bh'ene mine, savner dem sånn... [;)] [:D]

Back
Topp