BH

Rosa Marie

Flørter med forumet
Mailykken 2025
Hei :love017 Merker på BH’ mine at de begynner å bli litt for små. Er så usikker på hvilke HB jeg skal kjøpe. Har dere tips? Hva bruker dere? Med eller uten spiler?

Bruker fortsatt amme-bher fra sist. Fra lindex, kommer i topakning. Uten spiler eller padding av noe form. Men for hvert barn har jeg brukt mindre og mindre bh... Klarer ikke at de presser noe sted lenger.

Jeg lever også i sports-bh nå. Har litt store pupper, og de har blitt så mye større og tyngre nå at jeg begynner å slite med nakkevondt hvis jeg bruker feil bh. Så nå har jeg hamstret 4 av favoritt sportsbh fra Kari Traa. Den her er så utrolig bra. Men tror det er en utgått modell.. https://www.prisjakt.no/product.php?p=4192030

Bruker fortsatt amme-BH. Ammer fortsatt 1 til 2 barn, så kommer meg ikke inn i vanlig BH før det er på'n igjen :hilarious: Uten spiler. Liker veldig godt bravado sine. Nå som jeg etterhvert kom lenger ut i ammereisen kjøpte jeg også noen finere fra Careless, så jeg føler meg liiitt fin tross amme-BH :)

Back
Topp