BH...

Oktoberspire2017

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Kjenner at bh-ene mine begynner å bli litt for små nå, går dere over til amme-bh eller kjøper dere vanlige bare i større størrelser?

Mine pupper vokste med en gang jeg ble gravid og jeg fikk opp 2 størrelser i cup.
Jeg gikk å kjøpte meg 3 normale BH'er etter at vokseperioden var over.

Kommer til å kjøpe amme BH'er så mørkt termin som mulig hvis de vokser enda mer da :sorry:
Er i hvertfall veldig glad i de normale jeg kjøpte, men Vet ikke hva som vil lønne seg for deg siden det ikke er så lenge igjen. Jeg kjøpte mine da jeg var kanskje 2 måneder på vei.

Jeg har delvis begynt å bruke mine gamle amme-bh. Litt også fordi det er mer behagelig uten spiler for tiden [emoji23] Man vet jo ikke hvor mye man øker når man får melkepupper, så ville ikke kjøpt for mange.

Sist kjøpte jeg en vanlig, større bh i uke 18-ish. Og senere amme-bher. Ble mye rask vask av den ene en stund, men gadd ikke bruke for mye penger på det.

Kjøpt tre vanlige, en vond fra change (litt for stor) og to like de gamle fra kappahl. Pluss bruker en del myke sportstopper etc, litt mer fleksible i størrelsen [emoji4]
Ikke satt meg inn i ammebh enda, men får vurdere om størrelsen øker mye mer. Ser en del som anbefaler ammetopp i starten pga mer fleksibel størrelse, så mulig at eg utsetter kjøp av ammebh til uti oktober en gang....

Eg kjøpte 3 nye vanlige bher for ei uka si, synes de er behageligst og gikk tilbake til vanlige bher når ammingen ble redusert litt på dagen sist. Tregte på att eg hadde kjøpt ammebhene før fødsel da de ble nummeret for små i cuppen etter att melkeprodusjonen var i gang..

Jeg har gått opp over 2 BH størrelser siden jeg ble gravid, så jeg har vært på BH shopping flere ganger så langt i svangerskapet. Jeg har da kjøpt vanlige BH'er og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre frem til fødsel om de fortsetter å ekspandere :p
Ser for meg at de kan bli enda større når melken kommer... Trenger ikke silikonpupper her nei! :D

Brukt ammebh'ene en stund nå, synes de er ganske så mye mer behagelige

Back
Topp