Bh..

tingeling1990

Glad i forumet
Har en del smerter i øvre del av rygg og tror det kan ha sammenheng med større bryster og for små bher.. de tyter ut sånn at brystvorten nesten også kommer ut, uff ja jeg vet jeg skulle dratt tidligere for å kjøpe:p men tenkte å dra å kjøpe inn noen nye i morgen :) Hva anbefaler dere av type nå i svangerskapet? Med eller uten spile? Skal jeg kjøpe vanlige eller skal jeg invistere i noen ammebher også? Vet ikke hvor mye mere de vokser!:p føler de har blitt king size allerede nå! Og noen som har tips til gode, men rimelige bher og hvilke butikk? :)

Hvis du finner uten spile, er det sikket best. Ville generelt gått for noe med mye støtte (brede skulderbånd og sånt).

Kjøpte en ny for et par mnd siden som nå er eneste jeg får på meg. Må antakelgvis utvide igjen, for nå ser jeg at jeg bestandig får en sånn "kant" på puppen. Så jeg venter litt med å kjøpe ammebher, tenker jeg.

Har en del smerter i øvre del av rygg og tror det kan ha sammenheng med større bryster og for små bher.. de tyter ut sånn at brystvorten nesten også kommer ut, uff ja jeg vet jeg skulle dratt tidligere for å kjøpe:p men tenkte å dra å kjøpe inn noen nye i morgen :) Hva anbefaler dere av type nå i svangerskapet? Med eller uten spile? Skal jeg kjøpe vanlige eller skal jeg invistere i noen ammebher også? Vet ikke hvor mye mere de vokser!:p føler de har blitt king size allerede nå! Og noen som har tips til gode, men rimelige bher og hvilke butikk? :)
Jeg er førstegangs og spurte tidligere i en annen tråd om amme BHer uten spile, og trudde ar jeg aldri kom til å greie å få uten! MEN jeg har som deg fått større bryster og sleti med for små BHer og vondt her og der.... Fikk låne BHen til svigerinna mi uten spile og jeg er frelst :D Kommer til å kjøpe uten spiler i amme BH også :-)

Sist gang endte jeg opp med skikkelig usexy "bestemor" bh'er men fy så deilig de var. De er brede rundt kroppen og tykke stropper... De støttet og var veldig gode og hjalp mot rygg og nakke☺️
Sjekk ut Lindex☺️

Anbefaler deg å vente med å kjøpe inn ammeBHer frem til melka kommer for fullt etter fødsel. Jeg kjøpte èn før fødsel fordi jeg ikke lenger taklet de vanlige med spiler. Kjøper 2pk ammebh på kappahl og lindex :) fantastisk gode!

Jeg er førstegangs og spurte tidligere i en annen tråd om amme BHer uten spile, og trudde ar jeg aldri kom til å greie å få uten! MEN jeg har som deg fått større bryster og sleti med for små BHer og vondt her og der.... Fikk låne BHen til svigerinna mi uten spile og jeg er frelst :D Kommer til å kjøpe uten spiler i amme BH også :-)

Spileløse ammebher er jo anbefalt uansett da spilene kan øke sjansen for brystbetennelser :)

Spileløse ammebher er jo anbefalt uansett da spilene kan øke sjansen for brystbetennelser :)
Ja, men jeg kjenner og vet om sååååå mange som har brukt ammebher med spiler med alle barna (1-3 barn) uten å ha fått det og alt gikk bra, så tenkte ar det ikke var krise om jeg brukte det selv. Jordmor sa også at det var greit.. Men jeg har jo forandra mening helt nå :p haha

Ble 2 gode på triumph.. fikk målehjelp og alt :) så satser på jeg kan bruke de noen måneder iallefall og så får jeg invistere i noen ammebher når det nærmer seg :)

Back
Topp