Bh??

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hvor mange hverdagsbher har du og hvor ofte bytter du?

Har ca 10-15stk til ulike plagg iulile farger :) bytter hver dag men ikke alltod de vaskes ;)

Har 4. 2 hvite og 2 svarte :)
2 som er push-up, og 2 vanlige. (1 av hver farge)
Vurderer å kjøpe flere.

Har nettopp investert i undertøy, så nå har jeg 6 bher (pluss 3 treningsbher). Tidligere hadde jeg tre, hvorav bare én passet ordentlig og da den ble ødelagt fant jeg ut at det var på tide å shoppe litt ;-)

Huff. Har alt for få egentlig. Sliter med å finne riktig størrelse. Men har en hvit, en grå og en svart, og så har jeg litt forskjellige farger som egentlig er for små nå etter jeg fikk barn. :D

Akkurat nå har jeg 3 som passer. Høygravid å gidder ikke å kjøpe fler :p. Til vanlig har jeg rundt 10? Skifter vel hver 2 dag..

Har en del, men det er stort sett tre stk som blir brukt. Skifter ved behov. Noen ganger er det etter en dag, andre ganger går det fire. Har så merkelig størrelse, så jeg må kjøpe i spesialforretninger og da blir det ikke så mange. Koster jo gjerne 5-700 kr pr stk. De brukes til de er utslitt!

Har som regel bare 2-3 som passer. Har stoore pupper så vanskelig å få tak i rett str, og nå som jeg har gått opp i størrelse har jeg bare en som er skikkelig.

Har mange fine, men for tiden er det kun fire amme-BHer det veksles mellom (to hvite, to svarte, ellers helt like) :)

Har 3 og bytter alt fra daglig til hver 4 dag. Kommer an på hva jeg gjør på. Har store pupper, så må på undertøysbutikker å kjøpe. Så da koster de fort 6-700 kr per og da blir det ikke mange desverre

Har 5, men pt er det kun to som benyttes (ammebh). Sier ofte at jeg skal kjøpe fler, men er så vanskelig av meg at det gjerne går litt tid mellom gangene jeg finner noen jeg liker..

15 kanskje. Bytter hver dag eller annen hver dag. Kommer helt ann på hva jeg har holdt på med og om det er sommer eller vinter.

Jeg har vel 2 eller 3 nå som er ok å bruke. Pluss noen gamle amme-bher jeg digger å bruke på jobb :-P

De kunne jeg gjøre om til vanlig bh ved å bytte klips og sånt.
Orker ikke så mye bøyler på bhene på jobb i bhg

Nå som jeg ammer har jeg to svarte, 2 hvite og en hudfarget.

Vanligvis har jeg 4-5 stykker i omløp.

Har en del. Men ikke alle passer. Er helt forferdelig å få tak i min str uten å måtte betale alt for mye. Så har noen få som passer før de blir for store rundt. Burde ha 70 e men er lettere å få tak i 75d her vi bor.

Back
Topp