bh

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
leste dette....
Styr unna bøyle-BH’er. De kan forårsake melkepropper hvis bøylen presser for hardt mot melkekjertlene. Unngå også de lekre BH-ene som fremhever kløften. De kan du heller kjøpe når babyen er født.

bruker dere spesielle bher?

Jeg bruker vanlige bh-er frem til rett før jeg...
de vanlige har både spiler og lager kløft... gikk helt greit sist gang det og...

Jeg bruker både bøyle bh`er og vanlige.. Kjøpte noen uten bøyler sist jeg var gravid, for de var mer behagelige å ha på seg!!

Og hvis noen blir litt ekstra store rundt brystkassa som jeg ble/og blir, så kjøp sånne forlengere på Lindex f.eks. Som forlenger hakkene bak liksom [:)]

Nå så bruker jeg bare sports BH`r, har egentlig små bryst..men nå er de så tunge og store , og jeg har ikke vært flink til å finne riktig str. Kunne sikkert hatt noen finere bh`r:( Skal kjøpe meg noen bøylefrie når jeg har født-

Bruker bøyle bh. Klarer ikke tanken på ikke ha d

Trodde det var etter fødselen man burde prøve å styre unna  bøyle bh. Huff, synes ikke de uten bøyler sitter noe godt jeg....

ORIGINAL: leja

samme her, måtte bare se om det var flere her...

ORIGINAL: liz_84

ORIGINAL: leja

samme her, måtte bare se om det var flere her...

vi er fler ja[:D]

Jeg MÅ ha spile-bh!!!!! Kjøper heller en størrelse større både i Cup'n og cm-målet rundt. [:)] 

Jeg føler meg som DEN hengepupp-kjærringa uten spile-bh [8|]

Jeg kjøper mine amme-bh'er på Sparkjøp. De har en type med spile. Den er god å ha på og koster bare 99kr. Finnes i hvit, svart og rosa [:)] 

Jeg har aldri hatt problemer med ammingen pga dette...

Er det den med elastisk blonde? Titter i katalogen nå nemlig

Back
Topp