BH tips!

Sommerfall

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Ikke tilbå unngå at brystene er ganske mye større nå i uke 13+ enn før..så de har snart vokst ut av alt jeg eier og har. Og det er jo liten vits i å kjøpe så mye enda.

Hva gjør dere? Kjøper vanlige i større str? Eller amme bh i en str større?

Jeg kjøpte topper, som ligner litt på sportsbh med første som jeg igså brukte med andre og sikkert kommer til å trenge nå også. Da er det rom til å vokse litt etter hvert, så man slipper å kjøpe mange ulike størrelser.

Jeg kjøpte topper, som ligner litt på sportsbh med første som jeg igså brukte med andre og sikkert kommer til å trenge nå også. Da er det rom til å vokse litt etter hvert, så man slipper å kjøpe mange ulike størrelser.
Har sett litt på sånne, de ser så behagelige ut!

Ikke tilbå unngå at brystene er ganske mye større nå i uke 13+ enn før..så de har snart vokst ut av alt jeg eier og har. Og det er jo liten vits i å kjøpe så mye enda.

Hva gjør dere? Kjøper vanlige i større str? Eller amme bh i en str større?

Synes kappahl sin ammebh er veldig godt, lever i de :)

Ville kjøpt noe billig fremover. Ikke noen dyre fancy amme bh hvertfall. De bør ikke kjøpes før en mnd tid etter amming nor melkeproduksjonen er blitt stabilisert. Men lindex og kaphal har noen ganske greie

Jeg kjøpte meg noen sånne bh’er da jeg gikk gravid med andre før jeg etter hvert gikk over til amme bh’er når puppene ble gigantiske. Har allerede gått opp litt mer enn 1 størrelse nå, men puppene kan vokse en god del i slike bh-topper :)

Legger ved bilde av den søte lille magen og (10+3) :love7

Vedlegg

• 8BB04665-A868-4F2D-AD5A-4C2A87E1A32D.jpeg
    8BB04665-A868-4F2D-AD5A-4C2A87E1A32D.jpeg
    754,7 KB · Visninger: 23
  • 742F3F17-59E1-462B-B075-A63752B5C4EB.jpeg
    742F3F17-59E1-462B-B075-A63752B5C4EB.jpeg
    939,8 KB · Visninger: 23
Jeg kjøpte meg noen sånne bh’er da jeg gikk gravid med andre før jeg etter hvert gikk over til amme bh’er når puppene ble gigantiske. Har allerede gått opp litt mer enn 1 størrelse nå, men puppene kan vokse en god del i slike bh-topper :)

Legger ved bilde av den søte lille magen og (10+3) :love7
Oh, den så god ut, og så ikke bestemor aktig :hilarious:

Var innom H&M for mente at det var masse mamma klær der, men det var bare et halvt stativ...
Min opplevelse er at det er skikkelig dårlig utvalg på alle mammaavdelinger som H&M har, dessverre. Men er kun der jeg har handlet mammaklær da. Har stort sett kun kjøpt gravid bukser, men overdeler eller kjoler har jeg brukt vanlige klær.

Min opplevelse er at det er skikkelig dårlig utvalg på alle mammaavdelinger som H&M har, dessverre. Men er kun der jeg har handlet mammaklær da. Har stort sett kun kjøpt gravid bukser, men overdeler eller kjoler har jeg brukt vanlige klær.
Tok en runde på et kjøpesenter forrige helg, overrasket over hvor lite mamma klær det har blitt...Håper jeg kan gjøre det samme og bare kjøpe bukser.

Back
Topp