BH-tips?

Stinemor og nurket

Glad i forumet
Nå har jeg seriøst INGEN behagelige BH'er lenger... Alle strammer og klemmer... Er nødt til å kjøpe noen nye i morra... Men vet jo ikke størrelsen lenger, så jeg MÅ rett og slett bite i det sure eplet og dra for å prøve... Jeg hater å prøve bh i butikk... :-( har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt noen behagelige til en grei penge? Vil puppene fortsette å vokse fram mot fødsel? I såfall er det dumt å kjøpe så mange med en gang nå... Dessuten er de glovarme nå synes jeg... Men det er jo litt gøy at de blir større... Er ikke akkurat så barmfagre i utgangspunktet... ;-)

Jeg er barmfager fra før av, og har gruet meg litt til det her :P Bruker vanligvis 75DD eller 75E liksom. Nå etter at jeg ble gravid syns jeg spiler er ubehagelig, spesielt i starten, så slet mye med BH. Endte med en soft bra fra H&M som passer aaakkurat i største størrelsen enda, og den gir greit med støtte også (også et issue når man er barmfager). Veksler mellom den og sports-BH :) Siden jeg regner med at puppene kommer til å vokse mer ville jeg ikke investere i dyr BH enda, men soft bra pleier ikke være så dyre av det jeg har sett :) Har allerede glemt hva jeg betalte for denne, men 200 kr eller mindre var det ihvertfall. Så kjøper jeg heller kvalitet etterhvert :)

Jeg var på Kappahl og kjøpte meg amme-bh i dag. De har i str S-XL, så prøvde ikke, men den passa heldigvis. Syns ikke puppene har vokst så mye, men nok til at jeg kun har en sports bh som passer.

Jeg er barmfager fra før av, og har gruet meg litt til det her :p Bruker vanligvis 75DD eller 75E liksom. Nå etter at jeg ble gravid syns jeg spiler er ubehagelig, spesielt i starten, så slet mye med BH. Endte med en soft bra fra H&M som passer aaakkurat i største størrelsen enda, og den gir greit med støtte også (også et issue når man er barmfager). Veksler mellom den og sports-BH :) Siden jeg regner med at puppene kommer til å vokse mer ville jeg ikke investere i dyr BH enda, men soft bra pleier ikke være så dyre av det jeg har sett :) Har allerede glemt hva jeg betalte for denne, men 200 kr eller mindre var det ihvertfall. Så kjøper jeg heller kvalitet etterhvert :)

Samme her, jeg bruker vanligvis 80G og skjønner ikke hvor jeg skal finne noe som passer, de jeg har begynner allerede å bli trange :/ får dra til min faste undertøysbutikk i Oslo, jeg betaler gjerne for komfort altså. Store pupper i vonde bher er rett og slett jævlig!!

Samme her, jeg bruker vanligvis 80G og skjønner ikke hvor jeg skal finne noe som passer, de jeg har begynner allerede å bli trange :/ får dra til min faste undertøysbutikk i Oslo, jeg betaler gjerne for komfort altså. Store pupper i vonde bher er rett og slett jævlig!!

Nei, det er virkelig ikke lett å ha "ukurante" størrelser i BH fra før liksom :P Er veldig veldig letta over at den soft braen fra kjedebutikk funka overraskende godt er jeg utrolig letta over. At det skal være så komplisert med disse puppene :P

[QUOTE="annafk, post: 20353038, member: 110ber]Samme her, jeg bruker vanligvis 80G og skjønner ikke hvor jeg skal finne noe som passer, de jeg har begynner allerede å bli trange :/ får dra til min faste undertøysbutikk i Oslo, jeg betaler gjerne for komfort altså. Store pupper i vonde bher er rett og slett jævlig!![/QUOTE]
Jeg er 65 H til vanlig. Pyton å finne gode bher når man ikke har standard størrelse. :( jeg kjøpte ammebher på nett sist gang, men det er vanskelig når man ikke kan prøve

Ja, man må nesten prøve først..
Jeg pleier å handle undertøy på lalina i Oslo, (www.lalina.no) og ser at de har godt utvalg i mammaundertøy. Ser at det er lurt med sovebh om natta med ammeinnlegg og, jøss hva jeg ikke har visst!! Tar meg en tur dit tidlig i mai tror jeg ;)

Har kjøpt litt der også :) ellers change. Jeg ble så tynn da jeg ammet sist, at jeg brukte 60 rundt. Da hadde de det faktisk. Nylig kommet inn på change, men ikke i mange modeller. Nå er puppene vokst mye igjen, så da blir det å finne gode bher. De jeg har passer bare like etter fødsel, for de er 65 rundt, og det blir for stort rundt etter et par måneder :/ så kjipt med store, tunge melkepupper som ikke får skikkelig støtte. Ble til slutt gående med vanlig bh i størstedelen av ammeperioden sist. Ikke like behagelig, men da fikk de i allefall nok støtte.

Har litt å glede meg til skjønner jeg... Brystreduksjon neste!

Fikk kjøpt 3 gode bh-er i går etter OUL... Da var jeg i godt humør og orka å prøve... Er såååå glad for å ha noe som ikke gjør vondt nå... :-) jeg er lang og bred over skuldrene, så jeg må ha litt omkrets rundt, i tillegg til at jeg ikke akkurat har store pupper så er det ikke lett å finne riktig str....nesten alt jeg har hjemme er i 75a og 75 b (noen gamle i 75a har blitt løse i strikken). Men i går måtte jeg opp i 85c, og den satt som et skudd! Ikke rart man har hatt vondt liksom.,. :D jeg handla på Lindex, og de var ikke så dyre heller, vil helst ikke kjøpe sånne til 5-600 Kr nå i voksefasen...
Kan andefale den som heter flirt fra Lindex (ikke den lekreste, men behagelig, former og er uten spiler. Dessuten pen under t-skjorter). Men jeg tror str stopper på 85c på den...
Anbefaler også tease fra Lindex. Kjøpte den til litt mer pent. Den pusher litt, men er også behagelig :-)
Tenk at en bh som er god kan få meg i såååå godt humør! :D

brukte 70b før jeg ble gravid og da passet dem så vidt(stor) og nu i går kjøpte jeg samme type i 70d! :p Synes ikke det ser ut som om de har vokst så mye, men har måtte kjøpt bher uten spiler også slik at jeg ikke skal føle meg sprengt. Har begynt å få strekkmerker på puppene:/

Har fått tak i 80F på Lindex, burde egentlig ha 70H eller 75G, men det blir dyrt å kjøpe bh på change når det vokser hele tiden.
Er så teit at mange bh i stor Str ikke er laget for faste pupper, men de på Lindex gir god støtte selv om jeg ikke har heng.

Jeg ble nesten litt lykkelig av å lese denne tråden. Er barnehager til vanlig og slet med å finne gode ammebher sist ( gikk opp til 80 G Ca sist ( fra 75 ee) nå var jeg 80 f og de begynner å bli små ( nei å nei krise) vil ikke bli større nå! Tar imot alle tips om gode støttende ammebher i store størrelser ( helst med brede skulderstropper) og ja jeg vurderer også brystreduksjon etter endt amming!

Jeg ble nesten litt lykkelig av å lese denne tråden. Er barnehager til vanlig og slet med å finne gode ammebher sist ( gikk opp til 80 G Ca sist ( fra 75 ee) nå var jeg 80 f og de begynner å bli små ( nei å nei krise) vil ikke bli større nå! Tar imot alle tips om gode støttende ammebher i store størrelser ( helst med brede skulderstropper) og ja jeg vurderer også brystreduksjon etter endt amming!

Jeg har hørt om så mange som får nye liv med mindre pupper, kanskje jeg skal spørre legen allerede neste gang!! Det er bare upraktisk, og tærer på skuldre og nakke. Kan leve fint med D/E, feks! :D

Herregud så svære pupper dere har!!!

Er vanligvis 80/85 B, har vokst litt så kjøpte en spileløs i går i 80C. Har ikke prøvd ennå da, hater sånt. Tenkte kanskje jeg skal kline til og kjøpe den som stinemor anbefalte her oppe.

Jeg passer ingen av mine bher lengre! Niplene stikker ut og det gjør vondt når arbeidsskjorta gneger på brystvorta. Er så uheldig at det kun er kaphal her jeg bor, og har ingen god erfaring med bher derfra.. Reiser heldigvis til thailand på fredag, så da skal jeg få kjøpt meg noen nye bher på H&M eller victoria secret. Er veldig fornøyd med bher fra H&M og New Yorker!! Men for personer som har veldig mye og fulle brystholderen med tror jeg ikke disse butikkene er på optimale. Selv er, eller var, jeg en 75 b/c.

Herregud så svære pupper dere har!!!

Er vanligvis 80/85 B, har vokst litt så kjøpte en spileløs i går i 80C. Har ikke prøvd ennå da, hater sånt. Tenkte kanskje jeg skal kline til og kjøpe den som stinemor anbefalte her oppe.
Jeg synes den var veldig god :-) jeg ble i mye bedre humør etter at jeg kjøpte den... Merkelig så mye det egentlig har plaga meg når ingenting passa.... Jeg var veldig plaga av at spilene gnagde på siden på mine gamle... Jeg haaaaater også virkelig å prøve BH'er!! Synes liksom ingen passer perfekt uansett... Disse er det beste jeg har prøvd på lenge. Tror jeg skal kjøpe en til i morra.... Redd for å kjøpe for mange på en gang... De vokser sikkert mer....

Jeg passer ingen av mine bher lengre! Niplene stikker ut og det gjør vondt når arbeidsskjorta gneger på brystvorta. Er så uheldig at det kun er kaphal her jeg bor, og har ingen god erfaring med bher derfra.. Reiser heldigvis til thailand på fredag, så da skal jeg få kjøpt meg noen nye bher på H&M eller victoria secret. Er veldig fornøyd med bher fra H&M og New Yorker!! Men for personer som har veldig mye og fulle brystholderen med tror jeg ikke disse butikkene er på optimale. Selv er, eller var, jeg en 75 b/c.
Er veldig takknemlig for tips om du finner noen i Thailand... Skal du være noen dager i Bangkok? Jeg reiser dit i januar... Skal også prøve å finne babyklær. De skal ha en del på Pratunam market.. ;-)

Er veldig takknemlig for tips om du finner noen i Thailand... Skal du være noen dager i Bangkok? Jeg reiser dit i januar... Skal også prøve å finne babyklær. De skal ha en del på Pratunam market.. ;-)

Har tur-retur billett Bangkok, men har ikke planlagt noe annet :) Vi tar det som det kommer! Blir nok 2-3 dager i Bangkok for å handle inn klær og sko :) Skal tipse deg om jeg finner noe interessant! Min erfaring er å gå på kjente/"profesjonelle" butikker å handle. På markedet er det en stor risiko for at du må kaste klærne etter 1 vask :) Men di har butikker på kjøpesentrene som er sånn typisk coop obs, alt mulig butikk med god kvalitet :)

Back
Topp