BH.... Tips og råd for svulmende meloner

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Hei jenter.
Alle BHene mine er for små nå og vinde å ha på seg. Og jeg sliter såå ille med å finne noen fine som sitter bra og som holder puppene oppe så jeg fremdeles ser 29 1/2 år ut :hilarious:
Jeg bruker 85 D i vatert BH før og de er tyngre og større nå. Men vil ikke se skal henge nedover og vise sitt flate vesen :nailbiting::arghh::D

Hvor kjøper dere BH?
Tips og råd mottas med takk :)

Sniker litt, men jeg fikk veldig god hjelp til å finne en passende bh under svangerskapet på en butikk som heter Marinka. De har den på ski storsenter men aner ikke om de har den noen andre steder. Ellers har jeg god erfaring med Change. De er veldig behjelpelig med å finne riktig størrelse og passform:) håper du finner noen da[emoji4] er vondt å gå med noe som ikke passer.. lykke til:)

Hei jenter.
Alle BHene mine er for små nå og vinde å ha på seg. Og jeg sliter såå ille med å finne noen fine som sitter bra og som holder puppene oppe så jeg fremdeles ser 29 1/2 år ut :hilarious:
Jeg bruker 85 D i vatert BH før og de er tyngre og større nå. Men vil ikke se skal henge nedover og vise sitt flate vesen :nailbiting::arghh::D

Hvor kjøper dere BH?
Tips og råd mottas med takk :)

Jeg har kjøpt bh uten spiler som er myke på KappAhl. Er ikke pushup akkurat, men er skikkelig behagelig! Dra opp stroppene, så henger de ikke:)
Bruker også 85D til vanlig.

Jeg kjøpte på Lindex - en som er uten bøyle men likevel litt "vattert". Synes ikke den gir så verst support (har de hengepuppene fra før[emoji53]). Utfordringen min er at jeg brukte 70E før de svulmet opp, vanskelig å finne stor nok kopp og liten nok rundt ryggen. De hadde veldig godt utvalg mellom 75 og 90 på den Lindexen jeg var i alle fall.

jeg har gitt opp vanlige BHer, og bare bruker sportsBH nå for tiden. klarer ikke spile bher siden de er superømme :)

Back
Topp