bh tips! Når bhn blir stram.

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har gått opp en str rundt livet i bh. Jeg har ikke lyst til å gå til innkjøp av mange amme bh enda.
Så kom en med tips om at man får kjøpt bh forlenger på hm eller Cubus for 50 kr.
At jeg ikke tenkte på det før!
Sikkert andre her som ikke har tenkt på det, så da føler jeg tipset videre

har kjøpt det selv. kan bruke bhn mye lengre

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mine bher er også blitt for små, ikke rundt, men i cupen. Så da er det ikke så mye annet å gjøre enn å kjøpe nye! Har heldigvis noen fra forrige svangerskap som passer :p det er så kjedelig å bruke penger på sånne ting, når man vet at man ikke får brukt det etter babyen er født ;p

Gått opp begge veier på brystpartiet. Men er ikke så mye som skal til hos meg xD hehe.

Så jeg dro på hm og kjøpte noen fine og behagelige på 30/50/75kr stativer. Så får dem heller gå på rundgang i vaskemaskiner. Funker greit :)

Venter på årets Julegave<3

Åh, jeg ønsker meg litt tilbake i tid, hvor de gikk uten!!!! Ergrer meg hele dagen, for å ta den av før jeg har lukka ytterdøra når jeg kommer hjem

Kjøpte på instinkt rett før jeg ble gravid :D (men så gikk jeg bare ned i vekt :O

Takk for tips:) har ikke blitt særlig trange enda, puppene har blitt større men etter amming sist ble de så tomme, men jeg har ikke gidda gå ned i str selv om jeg har kjøpt nye, så var deilig å få litt fyll igjen i de vanlige bh'ene mine :p plutselig ble de så mye finere på! ;)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Heldig dem som kan bruke billig bh fra hm osv. Jeg har alt for store pupper til det

Har samme problemet. Finner nesten aldri noen fine heller, lager nesten bare kjerring bher i min størrelse. Og salg er det bare og glemme, da har de aldri min størrelse :(

Her er det ikke at bh blir stam som e problemet :-/ ..e ennå på inneste hakket så har god plass. . Men at spilene gjør vondt er mitt problem. .eg irriterer meg grønn av de rettere sagt :-P ..så snart blir det å gå over til ammebh.. bodde i de fra uke 30 sist.. såå digg ;-) hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har samme problemet. Finner nesten aldri noen fine heller, lager nesten bare kjerring bher i min størrelse. Og salg er det bare og glemme, da har de aldri min størrelse :(

Du bør gå på Change! Der har det mye fint, opp til store størrelser :) koster litt mer, men kvaliteten er tilsvarende mye bedre (mister ikke passform osv..)

Back
Topp