Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passer fortsatt bh'ene fra før, men syns sportsbh er digg innenfor heimens vegger![]()
Finnes noen geniale ammebher på cubus som er veldig fine med blonder og behageligede er ekstra mange hemper på så de er beregnet til å bruke til flere størrelser
![]()
Så heldig du er![]()
Her brukte jeg 70 A når jeg ble gravid og tror jeg er oppe i 85E eller noe nå![]()
Sportsbh har jeg ikke prøvd, kanskje noe å kjøpe![]()
De er uten spiler jaDa må jeg innom der å se også! Er så kjipt å bruke mange penger på noe som varer kun kort tid.
Takk for tips![]()
Er de uten spiler?
Jeg har 80E fra før, så jeg trengte virkelig ikke mer puppMen kan virkelig anbefale deg Minimizer bh fra triumph, koster 369.- eller noe på Cubus.. Eneste jeg bruker - holder puppene på plass og får de til å virke mindre utad
![]()
ikke brukt andre bh'ene på flere år..
Da skal jeg ta enn titt detDe er uten spiler jajeg har brukt de i snart et år
veldig gode og pene! Har fått masse skryt når jeg har ammet
hehe
Jeg har kjøpt meg ammebh uten spiler på lindex. Glad for at jeg ikke har kjøpt ny vanlig bh, for de har jo vokst enda mer enn de først gjorde!
Hvordan er den å vokse i da?
Det er en stund igjen, redd de ikke er ferdig med å vokse enda![]()
Høres fantastisk ut, vant til å gå etter bher med tjukt innlegg i jeg, håp i å få litt størreSå dette er uvant..
Foreløpig veldig grei. Var en 2 pakning, og de gikk i klesstr, ikke bhstr. Eneste som passa meg, jeg kan ikke kjøpe bh andre steder enn change osv til vanlig. Jeg er bare 6+6 selv, så lurer på hvordan de ender opp tilslutt, hehe. Og så melk i tillegg da :/ Når jeg jobba på change fikk vi beskjed om å anbefale å kjøpe ammebh noen dager etter fødsel, for det er vanskelig å se for seg den "endelige" størrelsen.Hvordan er den å vokse i da?
Det er en stund igjen, redd de ikke er ferdig med å vokse enda![]()
Høres fantastisk ut, vant til å gå etter bher med tjukt innlegg i jeg, håp i å få litt størreSå dette er uvant..
Vanskelig å si.. Hvor langt er du på vei da?? Husker ikke hvilken uke det var i, men leste i en av appene at brystene hadde nådd sin endelige str, og at de endringene som nå kom kom med melka.. Jeg er 23 uker, og dette var en av de tidligere ukene..
Jeg er 25 uker![]()
Og bare i desember har jeg gått opp to størrelseHihi
Husker ikke hvordan det var med de andre..
Foreløpig veldig grei. Var en 2 pakning, og de gikk i klesstr, ikke bhstr. Eneste som passa meg, jeg kan ikke kjøpe bh andre steder enn change osv til vanlig. Jeg er bare 6+6 selv, så lurer på hvordan de ender opp tilslutt, hehe. Og så melk i tillegg da :/ Når jeg jobba på change fikk vi beskjed om å anbefale å kjøpe ammebh noen dager etter fødsel, for det er vanskelig å se for seg den "endelige" størrelsen.
Oooh, såpass ja! 2 str.. Du får bare prøve deg frem med den bh'en fra triumph, men den er iallefall super syns jeg!!![]()